X

Renault Megane. У дусі часу

За 20 лет было продано свыше 6,5 млн Megane. Четвертое поколение призвано усилить позиции французского бренда.

Дебют нового покоління Megane відбувся минулого року на автошоу у Франкфурті. Дизайн новинки став агресивнішим і емоційнішим. Він продовжує розвиток фірмової стилістики, яка знайшла своє втілення в інших моделях марки. Яскравою особливістю нового Megane стали стильні С-подібні фари, що заходять на бампер. Для оздоблення екстер’єру широко використовуються хромовані деталі.

Порівняно з попередником хетчбек виріс у довжину на 64 мм (4359 мм) та став нижчим на 25 мм (1447 мм). Крім того для покращення стабільності машини на дорозі колію збільшили на 47 мм спереду (1591 мм) і на 39 мм ззаду (1586 мм). В салоні стало більше простору завдяки збільшенню колісної бази на 28 мм (2669 мм). Крім базового хетчбека, компанія презентувала спортивну версію GT, яка відрізняється іншими бамперами, решітками радіатора, 18-дюймовими дисками і власними налаштуваннями шасі. Так, в зарядженому «Мегані» встановлено функцію 4Control – підкермовування задніх коліс, що дає змогу досягти більш чіткого керування.

Особливу увагу творці нового Megane приділили оздобленню і якості використовуваних матеріалів. У салоні – «засилля» нових технологій. У шкалі приладів вбудовано 7-дюймовий TFT дисплей, а центральну консоль прикрашає 7 або 8,7-дюймовий сенсорний екран мультимедійної системи R-Link2.

Українським покупцям пропонуються на вибір кілька сучасних силових агрегатів. Бензинова лінійка представлена 1,2-літровим (130 к.с.), а також 1,6-літровим двигуном потужністю 115 «конячок». Перший працюватиме в парі з 7-ступінчастою роботизованою КП з двома зчепленнями, а от другий — з 5-ступінчастою «механікою» або безступінчатим варіатором CVT. Любителям економічних дизелів доступний півторалітровий двигун (110 к.с.), який можна замовити з 6-ступінчастою МКП або роботизованою коробкою з двома зчепленнями. А у версії GT під капотом – 205-сильний бензиновий двигун об’ємом 1,6 л, що дає змогу відчути ураганну динаміку спортивного хетча.

Для підвищення безпеки руху Megane отримав систему контролю за «сліпими зонами, камеру заднього виду, датчики парковки і можливість встановлення асистента автоматичного паркування Easy Park Assist.

Цього року до сімейства Megane приєдналися стильний седан і місткий універсал.

Від концепту в серію

1988
На автошоу в Парижі дебютував футуристичний концепт Renault Megane

1996–2002
Компанія Renault запустила у виробництво перше покоління Megane. Автомобіль був представлений в кількох типах кузовів, зокрема кабріолет

2002–2008
Друге покоління Megane відрізнялося авангардним дизайном. Модель завоювала титул «Автомобіль 2003 року» в Європі

2008
Стильний Megane Coupe Concept визначив появу нового сімейства моделі

2008–2015
У третій генерації дизайнери повернулися до традиційних форм, а платформа була уніфікована з партнером по альянсу Nissan

Фото Renault