X

Найбільший Volkswagen Tiguan оновився і став розкішнішим

Кроссовер поступит в продажу осенью этого года

Друге покоління VW Tiguan вийшло на ринок у 2017 році. Кросовер припав до смаку шанувальникам марки і на багатьох ринках став найпопулярнішим автомобілем бренду. Відтоді конкуренція в сегменті значно зросла, тому виробник підготував для Фольксваген Тігуан масштабне оновлення.

Стандартна версія моделі пройшла плановий рестайлінг у 2020 році, а тепер черга дійшла і до подовженого VW Tiguan Allspace. Оновлений крос став на 22 мм довшим за попередника. Приріст зумовлений переробленою передньою частиною. Зокрема, Новий Тігуан отримав масивну решітку радіатора зі світлодіодною смугою і новим логотипом, модернізовані фари в стилі Golf 8 і бампер з широким повітрозабірником.

На кормі встановлено нові ліхтарі та дещо агресивніший бампер, доповнений чорними і хромованими вставками. Також варто відзначити колісні диски розміром від 17 до 20 дюймів. У колірну палітру увійшли два нових відтінки – Kings Red и Oryx White. Загалом на вибір доступні вісім кольорів. До того ж покупці зможуть обрати один із чотирьох варіантів оздоблення: Standart, Life, Elegance і R-Line.

Салон Volkswagen Tiguan Allspace також переробили, привівши у відповідність до нинішньої мови дизайну марки і зробивши ще преміальнішим. В оснащення увійшла цифрова приладова панель, нова мультимедійна систему, інше кермове колесо, сидіння з функцією вентиляції та підігріву. Кількість фізичних кнопок зведено до мінімуму. Навіть керування клімат-контролем тепер здійснюється за допомогою сенсорного блоку. Оздоблення поверхонь виконане з висококласних матеріалів.

Моторна гамма оновленого Volkswagen Tiguan охоплює 2,0-літровий чотирициліндровий двигун потужністю 140 або 241 к.с., який поєднується з 7-ступеневою коробкою передач DSG. Також доступна версія з 1,5-літровим бензиновим мотором на 147 к.с., сполученим з 6-ступеневою “механікою” або 7-ступеневим “автоматом”. Очікувати високопродуктивну модифікацію R на 315 сил в подовженій версії кросовера не варто.

Читайте також:
Тест-драйв Volkswagen T-Cross: не мал, но удал