SEAT на New Cars Fest 2017
Перший кросовер марки SEAT – Atecа – викликав величезний інтерес у відвідувачів фестивалю. Їх вразив новий дизайн автомобіля, сучасний двигун 1,4 TSFI із системою відключення циліндрів і величезний панорамний дах. SEAT Ateca був доступний для тест-драйвів, і охочих покататися на ньому було дуже багато.
Усіх, хто думав, що добре знає хетчбек SEAT Leon, на фестивалі чекав приємний сюрприз. Цей знайомий автомобіль був представлений в абсолютно новому кольорі – Boheme Purple. Увечері він здається аж чорним, при світлі софітів – переливається всіма відтінками від синього до бордового. Вражаюче! А в зоні тест-драйву на відвідувачів чекав інший SEAT Leon традиційного яскраво-червоного кольору. Він щонайкраще підкреслює бойовий характер іспанського хетчбека.
Утім, в деяких версіях Leon може бути дуже навіть практичним і підходити любителям не тільки активного драйву, а й активного відпочинку. Якраз це продемонстрував універсал підвищеної прохідності SEAT Leon X-Perience, який також був на тесті. Цей універсал оснащений повним приводом, кліренсом в 172 мм і позашляховим обвісом – захистом арок коліс, порогів і бампера. Тому на ньому не страшно виїжджати і за межі міста.
Думки
SEAT Ateca
Цей кросовер найоптимальніший з тих, які я тестував на NewCarsFest 2017. Дуже цікавий автомобіль – м’який, приємний. Собі однозначно купив би таку машину і їздив із задоволенням.
SEAT Leon X-Perience
Обрав для тест-драйву саме цей автомобіль, тому що хотілося б і собі такий універсал. Він дуже зручний у керуванні і оснащений хорошим двигуном. Прекрасна чутливість педалей, сподобалися жорсткі гальма. Також хороша функція, яка налаштовує дзеркала на задні колеса під час паркування заднім ходом. Дуже зручно! А головне – конкурентоспроможна ціна. На фестивалі я протестував вже три автомобілі. І ось цей SEAT Leon X-Perience – явний фаворит серед них.
SEAT Leon
Сівши за кермо SEAT Leon, я довго не налаштовував сидіння – воно зручне і з хорошою бічною підтримкою. Кермо легке, але на швидкості з’являється пружний опір. Підвіска доволі м’яка, але авто чіпко тримається за дорогу і не крениться в поворотах. Багажник великий – думаю, в нього без зусиль помістяться кілька валіз і навіть дитячий візок. Бічні дзеркала, як на мене, замалі. Але, можливо, так здається після мого позашляховика. Вважаю, що потужності двигуна вистачить, щоб впевнено почуватися під час обгону на трасі. У цьому автомобілі також сподобалася система «Старт-стоп» і електронне стоянкове гальмо.
Автомобілі для тесту надала компанія «Порше Україна»