X

Seat привіз на автошоу в Женеву 300-сильний Leon CUPRA і гоночний болід

Фаны спортивных машин смогут удовлетворить свои драйверские амбиции благодаря новому детищу Seat – 300-сильной версии Leon CUPRA 300.

Щоразу, коли компанія Seat презентує нове покоління моделі Leon, фани марки цікавляться, чи буде версія CUPRA. Цього року на Женевському автосалоні іспанці дали красномовну відповідь на це запитання, презентувавши 300-сильну версію Leon CUPRA 300.

Завдяки 2-літровому 300-сильному бензиновому турбомотору новинка стала не тільки найпотужнішою в модельній гаммі Seat, а й найпотужнішою серійною машиною за всю історію марки з Марторелля. Порівняно з попередницею, мотор не лише став на 10 «конячок» потужнішим, але й, що важливо, тяговитішим. Максимальний крутильний момент двигуна зріс із 350 до 380 Нм, а пік моменту доступний у діапазоні від 1800 до 5500 об/хв. Не дивно, що автомобіль з таким «серцем» з легкістю розвиває швидкість 250 км/год, а позначку 100 км/год стрілка спідометра долає вже через 5,7 секунди після старту.

У парі з новим двигуном може працювати як 6-ступінчаста «механіка», так і 6-діапазонна роботизована коробка передач DSG із двома зчепленнями. Крім того, для Leon CUPRA 300 з кузовом універсал можна замовити повнопривідну трансмісію 4Drive.

Система CUPRA Drive Profile дає змогу водієві обирати один із п’яти режимів руху: Comfort, Sport, Eco, Individual і CUPRA. Залежно від них змінюються установки і реакції на дії водія всіх життєво важливих систем, зокрема робота трансмісії і відгук на натискання педалі акселератора, електропідсилювача, адаптивної підвіски DCC і самоблокувального диференціала. Крім того, водій може обрати один із трьох режимів спрацьовування ESP.

Автомобіль має багату базову комплектацію, безліч електронних систем безпеки, а також спортивне оздоблення салону з використанням елементів із карбону, алюмінію та алькантари. Новинка буде доступна у трьох варіантах кузова – 3- і 5-дверний хетчбек, а також універсал ST.

Ще одним шоу-стопером Seat став гоночний прототип Leon Cup Racer EVO17, виготовлений спортивним підрозділом компанії. Автомобіль підготовлено для кільцевих чемпіонатів, зокрема – монокубка Seat Leon Eurocup. Під капотом автомобіля розташовується 2-літровий бензиновий мотор, потужність якого довели до 350 к. с.

Максимальний крутильний момент цього силового агрегата досягає 420 Нм у діапазоні від 2000 до 5000 об/хв. Вся ця потужність передається до передніх тягових коліс через 6-ступінчасту роботизовану КП DSG.