X

Стартап Bollinger вирішив захопити ринок комерційного транспорту

Марка показала несколько демо-картинок и рассказала подробности о новых шасси

Гучний стартап Bollinger Motors з Мічигану досі не почав випуск позашляховиків і пікапів з кутастим кузовом. Їхнє виробництво мало розпочатися в 2020 році, але терміни перенесли через низку чинників. Одним із них стала і пандемія коронавірусу.

Зараз же з’явилася інформація про те, що стартап планує вийти на ринок комерційного транспорту. Він вже анонсував моделі на основі позашляховика B1 і пікапа B2, що належать до 4 і 5 класів відповідно до американської специфікації.

Bollinger B2

На сайті Bollinger зазначено, що у виробництво моделі, обіцяні в 2020 році, підуть тільки в 2022-му. При цьому складання налагодять на потужностях стороннього виробника, якого саме не повідомляють. За реалізацію та обслуговування відповідатимуть незалежні дилерські мережі.

Там же зазначена й інша не менш цікава інформація, що стосується доступу до доріг загального користування. Моделі B1 і B2 отримали відповідний допуск, не маючи при цьому навіть подушок безпеки. Їх віднесли до вантажного класу 3 — автомобілі зі спрощеними вимогами безпеки.

Цього тижня з’явилася інформація про анонсовану в квітні 2020 року комерційну лінійку. І якщо раніше в Bollinger обіцяли позашляховики з шістьома редукторами, то зараз йдеться про простіший варіант – рамну вантажівку з тяговими задніми колесами, які приводить у рух пара електромоторів. Таке шасі покупцям пропонуватимуть у двох видах — з кабіною і без неї. При цьому можна буде зупинитися на одному з трьох класів – 3, 4 або 5.
Між собою вони відрізняються вантажопідйомністю і повною масою автомобіля.

Шасі третього класу підходить для автомобілів повною масою до 6350 кг, вантажопідйомністю — 3629 кг, розмір колісної бази — 3530-4039 мм. Шасі четвертого класу розраховане на повну масу до 7257 кг і вантажопідйомність 4082 кг, колісна база — від 4039 до 4496 мм. П’ятий клас шасі — масою до 8845 кг, вантажопідйомністю — до 4990 кг, колісною базою — до 4826 мм. Запас ходу для всіх версій однаковий — 322 км.

Читайте також:
Який вигляд має електричний УАЗ по-американськи: Bollinger майже готовий до виробництва

Вартість шасі із кабіною починається від 70 тисяч доларів, без кабіни — від 55 тисяч доларів.