X

Toyota Hilux від «4х4 Офф-Роуд Центру»: вищий клас

Мастера «4х4 Офф-Роуд Центра» продолжают радовать любителей внедорожных приключений своими яркими проектами. Очередная новинка столичного ателье – Toyota Hilux.

Сімейство пікапів Toyota Hilux наступного року відзначить своє 50-річчя. За цей час вони завоювали величезну кількість шанувальників у всьому світі завдяки своїй надійності і невибагливості. Ці машини можна зустріти у найвіддаленіших куточках планети.

Нинішнє восьме покоління Hilux дебютувало у травні 2015 року – презентація проходила одночасно у Таїланді й Австралії. Восени того ж року новинка була представлена на українському ринку. І, звісно, такий ефектний автомобіль не міг не привернути уваги вітчизняних майстрів тюнінгу.

У компанії «4х4 Офф-Роуд Центр» майже 20 років займаються підготовкою позашляховиків і пікапів, використовуючи продукцію відомих світових брендів. Не став винятком новий проект – Toyota Hilux, під час створення якого використовувалися комплектуючі і аксесуари австралійської компанії ARB, а также їхніх коллег зі США та Німеччини.

Двигун і трансмісію оберігає від пошкоджень захист ARB. Із боків встановили захисні пороги ARB Summit, а ззаду – потужний задній бампер ARB Summit.

На автомобілі встановлена лебідка Warn Tabor (3630 кг). Важливим аксесуаром стала такелажна проушина під сережку для троса лебідки від американської компанії Factor 55. Вона дасть змогу підвищити надійність і безпеку процесу використання лебідки.

Такелажна проушина під сережку для троса лебідки від американської компанії Factor 55.

Двигун і трансмісію оберігає від пошкоджень захист ARB.

Дихати «на повні груди» мотору пікапа допомагає шноркель Safari. Він не тільки дає змогу долати безпечно водні перешкоди, а й забезпечує доступ до двигуна прохолоднішого повітря.

Дихати «на повні груди» мотору пікапа допомагає шноркель Safari.

Із  боків з’явилися захисні пороги ARB Summit, а ззаду – потужний задній бампер ARB Summit.

Розширювачі крил EGR виконані із гнучкого і ударостійкого пластику. Вони не тільки додають зовнішньому вигляду машини агресивності, а й виконують захисну функцію. А фірмова технологія установки не потребує свердління.

Велика увага була приділена підвісці пікапа. В арсеналі всюдихода комплект передніх регульованих амортизаторів OME BP-51 з пружинами у зборі. Ці амортизатори використовують запатентовану технологію, яка забезпечує високий рівень комфорту та керованості, як на шосе, так і на бездоріжжі. Вони обладнані системою регулювання жорсткості і виносними резервуарами. Причому, установка OME BP-51 не потребує внесення модифікацій у рідні вузли та деталі.

Ззаду на Toyota Hilux встановлено регульовані амортизатори OME BP-51 і комплект посилених ресор OME (+200 кг, +2 дюйма).

Розширювачі колісних маточин від німецької компанії Hofmann дали змогу збільшити колію машини на 60 мм.

Вантажна платформа закрита кришкою Proform Tango з дугами, а зберегти внутрішні панелі кузова від пошкоджень і бруду дає змогу розташована всередині пластикова ванна цього ж бренду.

Компанія Proform є одним зі світових лідерів із виробництва великогабаритних пластикових аксесуарів для автомобілів. Завдяки міцному пластиковому піддону металева вантажна платформа пікапа зберігає лакофарбове покриття від пошкоджень під час перевезення вантажів.

У 2015 році в лінійці продукції Proform для пікапів з’явилася інноваційна кришка багажного відсіку з системою кріплення Tango. Тепер кришка має безліч варіантів конфігурації завдяки алюмінієвому каркасу, який захищає торці вантажного відсіку і є основою для кріплення не тільки кришки, а й різних аксесуарів: дуг з нержавіючої сталі або органайзера для дрібних вантажів. На саму кришку можна встановити поперечки для кріплення багажника і вантажів вагою до 70 кг. Цей аксесуар прекрасно забезпечить збереження вантажу і захистить його в разі негоди.