X

У Pagani Huayra з’явилася версія з висувним дахом та 900-сильним мотором V12

Стоимость и тираж «заряженного» Huayra R Evo не уточняются

Середньомоторний суперкар Pagani Huayra з’явився у лінійці бренду у 2012 році. За ці роки компанія презентувала декілька модифікацій моделі. Минулого тижня дебютував суперкар Huayra R Evo, нова лютіша версія Huayra R, випущеного в 2021 році. Ідея створення Evo з відкритим верхом прийшла Орасіо Пагані під час перегляду перегонів IndyCar у Нешвіллі. На створення автомобіля пішло близько двох років.

Від базової версії Pagani Huayra R Evo відрізняється висувними панелями даху. Вони не тільки зробили його привабливішим зовні, а й покращили аеродинаміку. Huayra R Evo дістався розширений на 102 мм передній спліттер, який об’єднує та підтримує повітроводи системи охолодження. Задня частина суперкара з новим центральним стабілізуючим «плавцем», який підтримує велике заднє антикрило, вийшла на приблизно 190 мм довшою. У Pagani цю модифікацію називають «codalunga» (довгий хвіст).

За рахунок удосконаленої конструкції притискна сила суперкара збільшилася на 45%. З відкритим верхом загальна притискна сила на 5% більше завдяки збільшеному вертикальному навантаженню спереду та ззаду. На швидкості 320 км/год вона перевищує робочу вагу автомобіля. У сухому вигляді Huayra R Evo важить 1060 кг, приблизно на 68 кг менше за нову Miata.

У салоні — спортивні сидіння з шеститочковими ременями безпеки та карбоновими підголівниками зі спеціальним боковим захистом. Оббивка сидінь — фірмовий вогнетривкий матеріал. Кермо може бути правим або лівим.

Pagani Huayra R Evo оснащений оновленою версією 6,0-літрового безнаддувного двигуна V12 Huayra R під назвою V12 R-Evo. Його потужність — 900 к.с. Максимальний крутний момент — 770 Нм. Приріст в 50 к.с. та 20 Нм забезпечують нова конструкція впускного колектора, нові розподільні вали та допрацьована вихлопна система. Коробка передач — шестиступінчаста секвентальна, розроблена Pagani у співпраці з HWA AG для сімейства Huayra. Привід — задній.

Huayra R Evo оснащений підвіскою на подвійних поперечних важелях із кованого алюмінієвого сплаву, гвинтовими пружинами та амортизаторами з електронним керуванням. Кращу керованість суперкару забезпечує новий демпфер вертикальної хитавиці. Шини — Pirelli P Zero Slick розмірністю 280/680 R19 спереду та 345/725 R20 ззаду.

Читайте також:
Озвучено перші подробиці про гіперкар Aston Martin RB17

Максимальна швидкість сягає 350 км/год. Справлятися з нею Huayra R Evo допомагають нові самовентильовані карбон-керамічні гальма CCM-R із виготовленими на замовлення гоночними колодками.