X

Оновлений Opel Insignia GSi став повільнішим, але технологічнішим

Компания Opel модернизировала семейство Insignia, включая спортивную модификацию GSi: в паре с новым мотором теперь работает 9-ступенчатый «автомат», а в оснащении — матричная оптика IntelliLux LED Pixel Light со 168 светодиодными элементами

Прем’єра оновлених седана і універсала Opel Insignia відбулася на автосалоні в Брюсселі. Було модернізовано спортивну GSi і “цивільні” модифікації. Зовні седан і універсал практично не змінилися, тоді як технічні перетворення виявилися доволі суттєвими.

Читайте також:
Тест Opel Insignia: бизнес по-немецки

Під капотом розташувався новий 2.0-літровий бензиновий турбомотор потужністю 230 к. с., пов’язаний із дев’ятиступінчастим “автоматом”, що передає міць мотора на всі чотири колеса через систему Twinster AWD з векторним управлінням тягою. Новий двигун оснащений системою відключення половини циліндрів під час малих навантажень, що, за розрахунками інженерів марки, дало змогу зменшити витрату палива в середньому на 18%. У комбінованому режимі оновлений Opel Insignia витрачає 8.3 л/100 км.

Для всіх версій моделі тепер доступна матрична оптика IntelliLux LED Pixel Light зі 168 світлодіодними елементами, оновлений комплекс Multimedia Navi Pro з підтримкою Apple CarPlay та Android Auto і камера заднього виду зі збільшеним до 90 градусів «кутом зору» і дальністю 20 метрів. Також седану і універсалу дісталися активні жалюзі в решітці радіатора, поліпшена гальмівна система з чотирипоршневими супортами Brembo, електрогідравлічний підсилювач гальм і адаптивна підвіска FlexRide.

Читайте також:
Opel Insignia 2020: свіже обличчя та нові опції