Opel переходить в онлайн, щоб залишатися поруч з вами
Сьогодні кожному жителю України слід максимально піклуватися про своє здоров’я – і автомобіль допоможе в цьому. Особистий автомобіль може захистити від контакту з іншими людьми під час поїздки в продовольчий магазин, особистий автомобіль допоможе підвезти знайомого медика або співробітника екстрених служб. У наш час автомобіль не тільки звичайна примха чи розвага, а й необхідний захід безпеки. Тому Opel пропонує підібрати собі вірного помічника на онлайн-складі Бренда. Але хто ж подбає про здоров’я автомобіля? У випадку з Opel, це авторизовані СТО, які продовжують свою роботу! Звичайно, з максимальною безпекою для персоналу і клієнтів.
Бренд Opel пропонує вам ознайомитися зі списком доступних зараз автомобілів, не відходячи від комп’ютера, тепер це стало реальністю. Все що вам потрібно, це доступ в інтернет і офіційний сайт Бренда. Завантажте файл, щоб переглянути перелік автомобілів Opel на складах в Україні. Все що потрібно, це обрати авто, заповнити заявку і отримати власний автомобіль.
А для вже існуючих власників автомобілів Бренда, ми пропонуємо ряд зручних рішень. По-перше, попередній запис на сервіс тепер можливий в режимі «онлайн», що дозволяє скоротити процес узгодження дати і часу проведення ТО в телефонному режимі. Запишіться на СТО просто зараз.
По-друге, пам’ятайте: своєчасне ТО – це запорука здоров’я вашого автомобіля. Під час регулярного технічного обслуговування змінюються деталі, що зносилися, і мастильні матеріали, що здатні продовжити життя більш дорогих вузлів і агрегатів автомобіля. Так, свіже масло і масляний фільтр допоможуть захистити мотор від зносу, паливний фільтр і повітряний фільтр двигуна забезпечить його чистим паливом і повітрям, що критично важливо для роботи. Піклуючись про автомобіль, ви піклуєтеся про свою безпеку
Періодичність і вартість ТО можна дізнатися заздалегідь в спеціальному розділі сайту Opel: розгляньте варіант сервісного облуговування свого автомобіля – і ви приємно здивуєтеся доступною ціною ТО на авторизованому сервісі. Причому вартість ТО фіксована в рамках одного регіону.
По-третє, в дилерських і сервісних центрах Opel вжито усіх можливих заходів безпеки: часте провітрювання та дезінфекція приміщень, наявність в місцях загального користування дезінфікуючих засобів та засобів особистого захисту (маски, гумові рукавички), дотримання дистанції під час консультації по автомобілю, тд.
Нарешті, по-четверте: Бренд Opel піклується про своїх клієнтів та пропонує програму допомоги на дорозі Opel Assistance. Дана програма працює в режимі «24/7» і підтримується для всіх нових автомобілів Opel, реалізованих через мережу офіційних дилерів Бренда. Дана програма допоможе в непередбачених ситуаціях: евакуація автомобіля, надання підмінного автомобіля, дрібний ремонт на місці поломки, тд. В цілому програма допомоги в дорозі дозволяє зберегти мобільність клієнта і додає впевненості в дорозі.