X

Peugeot і Citroen вирішили залишити Tesla без грошей

Автоконцерн Stellantis самостоятельно достигнет экологических норм уже в 2021 году

У Європі, як і у світі загалом доволі серйозно ставляться до питань екології. Зниження автомобільних викидів CO2 до 95 грамів на кілометр тому підтвердження. Щоб відповідати екологічним нормам, автовиробникам доводиться вдаватися до купівлі екологічних квот у Tesla, електромобілі яких номінально нічого не викидають в атмосферу. Як стало відомо, в 2021 році компанія залишиться без одного з покупців.

У недавньому інтерв’ю виданню Le Point генеральний директор Альянсу Stellantis, утвореного концернами PSA і FCA, Карлос Таварес розповів, що квоти їм більше не потрібні. Ба більше, вони ведуть переговори з Тесла про фінансові наслідки, які їм належить виконати після розриву угоди.

Карлос Таварес додав, що в результаті об’єднання зусиль PSA і FCA альянс, до складу якого входять Peugeot, Citroen, Fiat, Chrysler і багато інших, зможе досягти цільових показників викидів CO2 в Європі в 2021 році без відкритих угод про об’єднання з іншими автовиробниками.

Зазначимо, що для Tesla співпраця з FCA стала доволі успішною і дала змогу компанії добре заробити. У 2019-2021 роках купівля квот на викиди CO2 в Європі і США обійшлися концерну в 2 млрд євро.

Читайте також:
ДВС остается: Еврокомиссия смягчила требования по выбросам в рамках Евро-7

Придбання кредитів не тільки допомогло FCA в останні роки, але і дало змогу Tesla нарешті стати прибутковою компанією. Виробник електромобілів продає кредити за перевищення стандартів викидів та економії палива іншим виробникам автомобілів.