X

Збільшення швидкості до 80 км/год у Києві скасували — але не скрізь

На всех столичных дорогах разрешено передвигаться с максимальной скоростью в 50 км/ч

Починаючи з 2019 року в Києві діє сезонне обмеження швидкості. У холодну пору року (з 1 листопада до 1 квітня) на окремих ділянках доріг дозволялося пересуватися зі швидкістю 50 км/год, а в теплу (з 1 квітня до 1 листопада) — 80 км/год. Ця норма регламентувалася затвердженою постановою КМДА. Однак у 2021 році ситуація змінилася і впроваджувати підвищення дозволеної швидкості руху на 17 ділянках доріг не будуть. Ця норма тепер поширюватиметься тільки на сім столичних артерій.

Таке рішення зумовлене збільшенням кількості аварій на конкретних ділянках доріг, а також тим, що жодна з вулиць повністю не відповідає необхідним критеріям, визначеним правилами дорожнього руху і чинним державним нормам щодо швидкісного режиму. Крім того, на цих вулицях дозволено велосипедний рух, а збільшення дозволеної швидкості може призвести до зростання кількості ДТП з велосипедистами. Також на дорогах облаштовані зупинки громадського транспорту без заїзних кишень.

Зі швидкістю в 80 км/год можна буде рухатися такими вулицями::

  • проспект Шухевича (від Північного мосту до вулиці О. Бальзака);
  • вулиця Набережно-Рибальська (від Гаванського мосту до вулиці Електриків);
  • Наддніпрянське шосе;
  • Набережне шосе (від Поштової площі до Наддніпрянського шосе);
  • Столичне шосе (до вулиці Академіка Заболотного);
  • вулиця Саперно-Слобідська (від вулиці М. Гринченка до Південного мосту);
  • проспект Бажана (від Південного мостового переходу до Харківської площі).
Читайте також:
Смертельні ДТП в Україні: статистика за 2021 рік

“Враховуючи суспільний резонанс, який викликало обмеження швидкісного режиму на низці столичних вулиць, місто спільно з поліцією вирішило дозволити рух окремими дорогами, визначеними рішенням Київської міської ради, зі швидкістю до 80 км/год. Водночас спільні робочі групи фахівців Центру організації дорожнього руху, поліції та інших зацікавлених осіб проведуть обстеження та аналіз швидкісного режиму, враховуючи містобудівну ситуацію, яка суттєво змінилася з моменту ухвалення рішення Київрадою у жовтні 2018 року”, – наголосив перший заступник голови Микола Поворозник.