Новини
Уподобання українців у приватному та корпоративному сегментах авторинку – статистика
Автомобільний ринок України є дуже різношерсним. Переваги українців відрізняються не лише залежно від їхньої платоспроможності та регіону мешкання, а й від сегменту – приватного та корпоративного.
За даними «Укравтопрому», із 5400 нових легкових автомобілів, які поповнили автопарк у листопаді, 3500 придбали для особистого використання, що на 68% більше, ніж роком раніше. Юрособи поставили на облік у звітному періоді 1900 машин. І це на 88% більше за минулорічний показник.
Приватні покупці віддали перевагу наступним моделям:
- Volkswagen ID.4 – 283 реєстрації;
- Toyota RAV-4 – 187 реєстрацій;
- Mazda CX5 – 117 реєстрацій;
- Renault Duster – 115 реєстрацій;
- KIA Sportage – 95 реєстрацій.
У юридичних найбільшим попитом користувалися:
- Renault Duster – 240 реєстрацій;
- Nissan Qashqai – 118 реєстрацій;
- Skoda Karoq – 107 реєстрацій;
- Citroen C-Elysee – 92 реєстрації;
- Toyota Land Cruiser Prado – 77 реєстрацій.