X

Присадка для порятунку вбитого двигуна: які шанси відбутися легким переляком

Асортимент присадок на ринку автомобільної хімії великий до нескінченності. Для кожного вузла автомобіля існує своя рідина, що допомагає йому зберегти свій ресурс і менше піддаватися зносу. Кожна присадка – унікальна: одні призначені для очищення, інші для догляду, а деякі, і зовсім, призначаються для вирішення конкретної проблеми з конкретним агрегатом автомобіля.

За час свого існування присадки обросли величезною кількістю міфів та чуток, більшість з яких вже давно розбилися о наукові дослідження та величезний досвід експлуатації. Але писанина вчених та експертів мало кому цікава. Набагато більше задоволення приносять історії кума, брата чи свата про автомобіль батька сусіда двоюрідної сестри. На руйнування всіх легенд про присадки не вистачить і цілого тому, але фахівці з Liqui Moly почали проводити міфоліквідацію і насамперед взялися до найцікавіших історії.

Головним міфом про присадки є неймовірне зцілення зношеного двигуна. Нібито існує рідина, яку можна залити в мертвий двигун, і він продовжить працювати, як ні в чому не бувало. Чи це так насправді?

“Поки що у світі не існує технології ремонту зношених двигунів за допомогою хімії. Присадки потрібні для продовження ресурсу, захисту від зношування або для очищення забруднених вузлів. Зношений двигун жодна присадка не ремонтує!”, – кажуть експерти.

Присадки покликані вирішувати інші завдання. Вони можуть повернути тиск оливи або очистити систему подачі палива. Іншими словами, є присадки для вирішення конкретних проблем, якщо це ще можна вирішити без ремонту. А є – для профілактики, вони призначені для запобігання виникнення таких проблем. Які бувають присадки і які елементи автомобіля за допомогою їх можна захистити, дивіться у цьому розділі.

Міф про чудодійну присадку не єдиний. Разом з ним можна також зустріти такі перли, як “присадки для очищення палива забивають форсунки” і “замість омивача можна заливати мильну воду” – чим це загрожує, можете подивитися за цим посиланням.