X

Ралійний Audi R8 виставили на аукціон

Автомобиль продадут 13 декабря

Успіхи Audi на чемпіонаті світу з ралі у 1980-х роках приносять компанії дивіденти й досі. Аукціон Bring a Trailer виставив на продаж купе Audi R8 2014 року, перетворене на ралі-кар.

Зовні від базового автомобіля він відрізняється додатковою люстрою з чотирьох світлодіодних ліхтарів Baja Designs XL Sport на носі та алюмінієвим багажником на даху із швидкознімними кріпленнями. Білий капот, дверні панелі та кришка багажника прикрашені графікою Adrenalin Industries. Решта кузова пофарбована в темно-синій. Нижня частина задньої панелі повністю видалена, що оголило підвіску та блискучі глушники. Доповнюють ралійний образ білі 18,0-дюймові багатоспицеві колісні диски Braid із бедлоками та червоними ободами. Шини Falken Wildpeak A/T Trail розмірністю 225/50. Гальмувати модифікованому Audi R8 допомагає гальмівна система з вентильованими перфорованими дисками з жовтими супортами на всіх чотирьох колесах.

Інтер’єр Audi R8 практично не змінився. Салон укомплектований трехспицевим рульовим колесом та сидіннями, обтягнутими чорною шкірою з червоним декоративним рядком. Поруч із рульовою колонкою розташована допоміжна панель перемикачів, імовірно, для керування додатковими фарами на носі. На панелі приладів спідометр з циферблатом на 354 км/год, тахометр та датчики температури мастила й охолоджуваючої рідини, напруги та рівня палива. Цифровий одометр показує 89 977 км, приблизно 4830 км з яких наїздив нинішній власник. Також згадуються інформаційно-розважальна система з навігацією Audi, автоматичний клімат-контроль та контролер панелі приладів з підтримкою Bluetooth.

Справлятися з ґрунтовими дорогами та іншим бездоріжжям йому допоможе піднята на 51 мм підвіска, в якій застосовані койловери Bilstein з посиленими стійками. Від пошкоджень камінням днище автомобіля захищене спеціальними пластинами.

Під капотом у спорткару доопрацьований 4,2-літровий двигун V8 із модернізованими впуском і випуском та переналаштованим блоком управління. Віддача двигуна залишилася на рівні заводських 430 к.с. та 430 Нм крутного моменту. Працює він у зв’язці з 7-ступінчастою автоматичною коробкою Stronic з подвійним зчепленням та фірмовою системою повного приводу.

Читайте також:
Перший гіперкар Laffite Automobili продадуть на благодійному аукціоні

Новий власник у ралі-кара з’явиться 13 грудня. На момент публікації статті, за п’ять днів до аукціону, поточна ставка складала 20 147 доларів.