X

Рідкісний Ferrari F50 1995-го продають з пробігом 1005 км

Восьмой из 349 построенных суперкаров планируют продать за 5,5-6,5 млн долларов

10 грудня 2022 року на аукціоні Sotheby’s у Майямі продадуть легендарний суперкар Ferrari F50 1995 року, який входить до «Великої п’ятірки» марки. Це восьмий із 349 автомобілів, присвячених 50-річчю марки. Виробництво «ювілейного» суперкара розпочалося у липні 1995 року. Останній екземпляр виготовили 1998 року.

Саме цю «дводверку» кольору Rosso Corsa доставили замовнику з Сінгапуру у листопаді 1995 року. У 2013-му суперкар придбав шанувальник Ferrari із Техасу. З того часу він обслуговується спеціалістами Norwood Auto Italia із Керроллтона, а з 2014-го занесений до Червоної книги Ferrari Classiche, що свідчить про оригінальність шасі, двигуна, коробки передач та кузова.

У жовтні 2022 року він пройшов огляд, заміну ременя допоміжних агрегатів, повітряного, паливного та масляного фільтрів та гальм. Також йому промили зчеплення та заміни масло. За всі ці роки «дводверка» наїздила лише 1005 км.

Вартість лоту — 5,5-6,5 млн доларів. Разом з унікальним суперкаром новий власник отримає комплект вбудованого багажу, чохол для жорсткого даху, що знімається, сертифікат справжності, рахунки за обслуговування від Norwood Auto Italia, буклет з історією автомобіля від Марселя Массіні ьа Червоною книгою Ferrari Classiche.

Ferrari F50 — дорожній суперкар з карбоновим кузовом та «формульними» технологіями. Зовнішність автомобіля розроблена фахівцями італійського ательє Pininfarina. У «дводверки» знімний дах, завдяки якому тарга легко перетворюється на баркетту або берлінетту.

Автомобіль укомплектований 4,7-літровим безнаддувним двигуном V12, історія якого почалася на «формульному» Ferrari 1992 року. Для дорожньої «дводверки» віддачу агрегату обмежили на 512 к.с. та 470 Нм крутного моменту. Час прискорення від 0 до 96 км/год — 3,6 секунди. Максимальна швидкість — 325 км/год. Справлятися з такими швидкостями суперкару допомагають суперпотужні гальма Brembo з величезними роторами (356 мм спереду та 330 мм ззаду), закріпленими на алюмінієвих поршнях. Дорожній просвіт — регульований.

Крім двигуна та гальмівної системи, F50 рясніє деталями в стилі Формули-1, від паливного бака до рідкокристалічної панелі приладів. У салоні встановлені зручні сидіння зі шкіряним оздобленням та кондиціонер.

Читайте також:
У музеї Ferrari з'явилася запилена 365 GTB4, занедбана на 40 років