X

Renault хоче загальмувати повний перехід на електромобілі

В компании уверены, что у некоторых электрифицированных двигателей внутреннего сгорания есть будущее

Про заборону автомобілів із ДВЗ в Європі говорять доволі давно, але точні терміни досі не озвучені. Очікується, що заборона набуде чинності в 2035 році, але дехто називає такі терміни неприйнятними і готовий відстоювати випуск авто з двигунами внутрішнього згоряння до кінця. Один із противників такої швидкої заборони ДВЗ — Renault Group.

Про це виконавчий директор Рено Жиль Ле Борн сказав в інтерв’ю British Auto Express під час автошоу в Мюнхені, додавши, що має намір боротися за продовження виробництва гібридів навіть після 2034 і 2035 років.

Ле Борн вважає прийняту в ЄС стратегію повної відмови від ДВЗ неправильною і має намір зберегти кілька гібридних моделей щонайменше до кінця 2040 року. З його слів, перш ніж вживати таких кардинальних заходів, необхідно забезпечити доступ до електромобілів більш широкому колу споживачів. Водночас Група Renault думає про майбутнє бюджетної марки Dacia, яка, як і раніше, буде багато в чому покладатися на двигуни внутрішнього згоряння.

Не всі бренди групи зможуть перейти на електромобілі однаково швидко. До 2030 року Renault буде електричним на 90%, тоді як Alpine – на 100%. Водночас Dacia до того ж року зможе запропонувати тільки близько 10% акумуляторних автомобілів. За словами Ле Борна, надалі автомобілі румунської марки використовуватимуть платформу CMF-B і технології материнської Renault. Але використання більш сучасних і складних компонентів позначиться на цінах, тому з електрифікацією моделей Dacia не поспішають. Спочатку лінійку марки планують піддати м’якій і повній гібридизації і тільки після цього переводити на “чисту” електротягу.

Читайте також:
У Мюнхені показали абсолютно новий електромобіль Renault Megane E-TECH

Також Ле Борн вважає логічним продовження існування ДВЗ до 2040 року з трьох ключових причин: відсутність розвиненої інфраструктури зарядок, відсутність необхідної кількості реальних споживачів, готових перейти на електромобілі, і необхідність перепрофілювання виробництва і підготовки кадрів для нього.