X

Рено Україна надала відповіді на найчастіші питання клієнтів

Рено Україна фокусується на наданні необхідної інформації клієнтам та поціновувачам Renault в Україні та за кордоном. Нижче зібранні відповіді на найчастіші запитання, які ми від них отримали.

ГРАФІК РОБОТИ ДИЛЕРСЬКИХ ЦЕНТРІВ І СТО

  1. Чи працюють зараз автосалони? – Автосалони працюють в залежності від регіону. Графік роботи і контакти дилерських центрів регулярно оновлюються. Їх можна знайти на сайті: https://bit.ly/3utrovW або зателефонувавши на Службу підтримки 0 800 500351.
  2. Чи працюють зараз СТО? – СТО працюють в залежності від регіону. Графік роботи і контакти дилерських центрів регулярно оновлюються. Їх можна знайти на сайті: https://bit.ly/3utrovW або зателефонувавши на Службу підтримки 0 800 500 351.

ПРОДАЖ І ДОСТАВКА НОВИХ АВТОМОБІЛІВ

  1. Чи продаються зараз нові авто?– Продажі нових авто відбуваються в рамках наявних ресурсів. Ми працюємо над відновленням постачання автомобілів.
  2. Чи можна зараз замовити новий автомобіль у виробництво?– Наразі замовити новий автомобіль у виробництво не можна, але ми працюємо над відновленням такої можливості.
  3. Автомобіль у виробництво замовлено до війни, а доставити його мали весною, чи досі дійсне це замовлення, чи доставлять цей автомобіль? – Через початок війни в Україні, багато замовлень на виробництво автомобілів було скасовано, проте кожен випадок – індивідуальний, тому звертайтеся за подробицями до дилера, у якого оформляли замовлення, якщо він працює, або на службу підтримки Renault 0 800 500351, якщо дилер не працює. Актуальний графік роботи і контакти дилерів – тут:  https://bit.ly/3utrovW.
  4. Автомобіль частково оплачено, але через війну його не забрали, чи повернуть мені кошти? – кожен випадок – індивідуальний, звертайтеся за подробицями до дилера, у якого оформляли замовлення, якщо він працює, або на службу підтримки Renault 0 800 500351, якщо дилер не працює. Актуальний графік роботи і контакти дилерів – тут:  https://bit.ly/3utrovW.

ОБСЛУГОВУВАННЯ АВТО, ГАРАНТІЯ І НАЯВНІСТЬ ЗАПЧАСТИН В УКРАЇНІ

  1. Чи будуть зніматися з гарантії авто, які не пройшли планове ТО вчасно? – Кожен гарантійний випадок розглядається окремо на присутність зв’язку поломки з виконанням планового технічного обслуговування, тож кожне рішення приймається залежно від висновків такого розгляду. На час війни відсутність можливості пройти планове ТО вчасно буде враховано.
  2. У який спосіб зараз проводять планове ТО, наприклад в Києві, Львові, інших містах? – ТО проводиться за попереднім записом. Графік роботи і контакти дилерських центрів регулярно оновлюються. Їх можна знайти на сайті: https://bit.ly/3utrovW або зателефонувавши на Службу підтримки 0 800 500 351.
  3. Чи є дефіцит запасних частин та комплектуючих? – Більшість запасних частин для виконання технічного обслуговування авто Renault є на складах дилерів, що працюють, а також налагоджене їх постачання з Європи.

Запасні частини, відсутні на складах в Україні, поставляються, але у довші строки ніж раніше.

  1. Якщо з певних причин не буде можливості підтвердити проходження ТО (відсутнє керівництво з експлуатації чи відмітки про ТО тощо), які в такому випадку рекомендації для проведення робіт по гарантії? – Кожен гарантійний випадок розглядається окремо на присутність зв’язку поломки з виконанням планового технічного обслуговування, тож кожне рішення приймається залежно від висновків такого розгляду. На час війни відсутність можливості пройти планове ТО вчасно буде враховано.

ОБСЛУГОВУВАННЯ УКРАЇНСЬКИХ АВТО В ЄС

  1. Чи діє в країнах ЄС гарантія від виробника? – Згідно існуючої процедури Renault всі гарантійні автомобілі, які тимчасово знаходяться в країнах ЄС мають право на гарантійне обслуговування у мережі Renault в країнах ЄС. Якщо Ви отримали відмову у будь-якій країні ЄС на гарантійне обслуговування, за допомогою звертайтеся на службу підтримки Renault 0 800 500 351 (в Україні безкоштовно) або +380673575629 (з-за кордону за тарифами Вашого оператора)
  2. Чи фіксують європейські СТО проведення планового ТО гарантійного українського автомобіля? – Так, проведення ТО фіксується у сервісній книжці. Тож просимо зберігати будь-які підтверджуючі документи про проходження ТО в іншій країні.
  3. В яких країнах можна отримати обслуговування по гарантії та по Сервісному контракту? – Усі країни ЄС (Австрія, Бельгія, Болгарія, Греція, Данія, Естонія, Ірландія, Іспанія, Італія, Кіпр, Латвія, Литва, Люксембург, Мальта, Нідерланди, Німеччина, Польща, Португалія, Румунія, Словаччина, Словенія, Угорщина, Фінляндія, Хорватія, Чехія, Швеція)