X

Як індійський автомобіль 56 років перебував на конвеєрі

24 мая 2014 года был установлен своеобразный рекорд по продолжительности производства одной модели – индийский автомобиль Ambassador фирмы Hindustan продержался на конвейере более полувека

Цього дня рівно 10 років тому ветеран індійського автопрому – компанія Hindustan Motors відзначила завершення випуску легендарного автомобіля моделі Ambassador, що знаходився на виробництві без істотних змін 56 років.

Компанія Hindustan Motors Ltd. була заснована у 1942 році. На маленькому заводі Порт Оха, неподалік Гуджарата налагодили складання англійських автомобілів Morris 10 під новою назвою Hindustan 10.

У травні 1954 року компанія презентувала модель Landmaster на базі Morris Oxford Series II. Її виробництво вже було налагоджено на новому заводі Уттарпара (район Хуглі). А в середині 1957 року тут почався випуск спадкоємця – Hindustan Ambassador, в основу якої був покладений Morris Oxford Series III. Це був 4-дверний 5-місний седан з несучим кузовом.

Hindustan Ambassador випускався кількома серіями: Mark I (1957-1962 рр.), Mark II (1962 – 1975 рр.), Mark III (1975 – 1979 рр.) та Mark IV (1979 – 1990 рр.). Остання з них мала карбюраторний 4-циліндровий двигун робочим об’ємом 1,5 л 55 к. с. при 4200 об/хв. Коробка передач була механічна, 4-ступенева. Передня підвіска була незалежна, торсіонна, задня-залежна, на напівеліптичних ресорах. Максимальна швидкість становила 120 км/год. Витрата палива – 10,5 – 11,3 на 100 км.

Цей Ambassador Nova кореспондент “Автоцентру” сфотографував на вулиці Мумбая у січні 2011 року. Привертають увагу прапорці у чохлі на лівому крилі та капоті, спецсигнал на даху та шторки на задніх вікнах.

В 1991 році модель була злегка модернізована і отримала назву Ambassador Nova. Ступінь стиснення у двигуні була підвищена з 7,2 до 8,3. Внаслідок цього потужність зросла з 50 до 54 к. с. Відповідно, збільшилася і максимальна швидкість – до 130 км/год. Витрата пального при цьому не змінилася.

1998 року з’явилося шосте покоління автомобіля – Ambassador Classic. Головним його нововведенням став 1,8-літровий двигун Isuzu потужністю 88 к. с., що перейшов з іншої моделі – Hindustan Contessa. Надалі машини пропонувалися з дволітровими бензиновими, дизельними та газовими (СNG) двигунами.