X

Як Lincoln вивів на ринок під окремим брендом унікальний автомобіль

У цей день, рівно 55 років тому підрозділ Lincoln представляє свою нову модель – дводверне купе Сontinental Mark III. Машина вийшла на американський ринок під власним брендом Continental – на противагу передньопривідному Сadillac Eldorado. І що, цікаво, за перший повний рік продажів обігнала цього конкурента. Сontinental Mark III був побудований на платформі Ford Thunderbird, проте за своїм статусом був на сходинку вище.

Одним з його козирів став оригінальний дизайн – з фарами, що ховаються за щитки, решіткою радіатора в дусі Rolls-Royce і, звичайно, опуклою кришкою багажника, зі «сковорідкою» під запасне колесо.

Модель, що й казати, вийшла чималенькою – завдовжки майже п’ять з половиною метрів за триметрової колісної бази. Під довжелезним капотом встановили 7,5-літрову V-подібну “вісімку” Ford 385, що видавала на-гора 365 “коней”.

Сontinental Mark III став першим американським автомобілем, який отримав радіальні шини Michelin X як стандартне оснащення. Взагалі комплектація машини була на рівні. Вінілова або шкіряна оббивка, вставки з натурального горіха, електрорегулювання передніх крісел і навіть годинник Сartier. Також можна було замовити автоматичний кондиціонер (аналог клімат-контролю), люк у даху, магнітолу з 8 доріжками, круїз-контроль, фари з автоматичним затемненням проти засліплення зустрічних авто, тоновані вікна та ще багато всього.

У 1969 році ціни на Сontinental Mark III стартували з $6 741, що на сьогоднішній день можна порівняти з $50 тис. Всього за три роки, по 1971-й включно, було реалізовано 79 381 од.

Читайте також:
Як народжувався мільйонний автомобіль імені президента