X

Як з’явився родоначальник дизельних автомобілів

Цього дня, 23 лютого 1893 року, німецький інженер Рудольф Дизель (1858-1913) отримав патент Імперського патентного бюро в Берліні на «методи роботи та конструкцію двигунів внутрішнього згоряння». Цей документ закріпив права компанії Diesel на новий тип двигуна, що базується на займанні від стиснення – дизельний двигун.

У липні 1893 року був готовий перший експериментальний зразок двигуна конструкції Дизеля. На його вдосконалення пішло кілька років. У грудні 1896 року було зібрано перший «великий» двигун потужністю 20 к. с., який міг використовуватися у промисловості. Тиск у циліндрі досягав 35 атм., а температура повітря в кінці циклу стиснення 700 – 800 градусів Цельсія.

Як паливо застосовувався гас, що впорскувався паливним насосом через форсунку. Розміри циліндра вражали: його діаметр становив 250 мм, а хід поршня – 400 мм. Ліцензії на виробництво двигунів Дизеля йшли нарозхват.

Читайте також:
Найперший дизельний лімузин став улюбленцем таксистів