X

Яким був 8-циліндровий первісток Mercedes-Benz

Цього дня, 4 жовтня, 95 років тому на Паризькому автосалоні було представлено публіці принципово важливу новинку від фірми Daimler-Benz. Вперше в історії компанії її автомобіль оснастили 8-циліндровим двигуном. Це була модель Mercedes-Benz серії W08, яка отримала власне ім’я – Nurburg 460.

Цей автомобіль класу люкс мав довжину 5,38 м і вміщував шістьох. Спроектував його відомий конструктор Фердінанд Порше. Автомобіль отримав рядний 8-циліндровий двигун робочим об’ємом 4622 см куб., який розвивав 80 к. с. Він забезпечував максимальну швидкість 100 км/год.

18/80 hp Nürburg 460 (1928 – 1929 рр.)

Потрібно сказати, що за своєю загальною конструкцією автомобіль був досить традиційним. Осі коліс розташовувалися нижче лонжеронів рами, тоді як на більш просунутих моделях інших фірм вони знаходилися вище за неї. У результаті машина вийшла надмірно високою – 1900 мм.

Mercedes-Benz 18/80 hp Nürburg 460 K (W 08), Cabriolet D.
Моделі з індексом “К” мали укорочену на 240 мм колісну базу.

Підвіска передніх коліс була залежною на листових ресорах. А самі колеса мали старомодні дерев’яні спиці і, що характерно, залишалися такими до кінця 30-х років. (!).

Mercedes-Benz Typ 460 Nürburg, 18/80 PS, Sport-Roadster

Зрозуміло, що покупців у такої машини було небагато. І фірма Daimler-Benz, незадоволена цією розробкою Порше, вирішила не продовжувати з ним контракт. Головним конструктором призначили його заступника – Ганса Нібеля.

Mercedes-Benz Motor M 08 II, Typ Nürburg 500 (1931-1936 рр.)

Mercedes-Benz 500 N (W 08) Pullman Limousine з двигуном в 110 к. с. (1936 – 1939 рр.)

Він суттєво переробив шасі, розмістивши колісні осі над лонжеронами рами. Машина стала нижчою, сідати в неї було зручніше. Однак двигун, чотириступенева коробка передач і більшість інших технічних компонентів залишилися без змін.

Nürburg 460, Pullman-Limousine був подарований Папі Римському Пію XI у 1930 році.

Зауважимо, що багато покупців воліли купувати тільки шасі автомобіля Nurburg, а кузови замовляли у спеціалізованих фірм. Цікавий факт: один із автомобілів Nurburg 460 був подарований Папі Римському.

1931 року робочий об’єм двигуна збільшили до 4918 см куб. Потужність зросла до 100 к. с., “максималка” – до 110 км/год. У 1932 році автомобіль W08 втратив ім’я Nurburg і став називатися просто Mercedes-Benz Typ 500.

Mercedes-Benz Nurburg 460 Special Sports Cabriolet «St. Moritz» (1929 р.)

У дизайні відбулися зміни: лобове скло та радіаторну решітку зробили похилими. Змінилися передавальні числа трансмісії та швидкість зросла до 120 км/год. А в 1936 році потужність двигуна підвищилася до 110 к. с., а швидкість – до 123 км/год.

Mercedes-Benz Typ 500 Nürburg Cabriolet F зразка 1933 року.

У 30-ті роки у Німеччині випуск легкових автомобілів постійно зростав, але у моделі Typ 500 він навпаки катастрофічно падав. 1936 року випустили лише 80 машин, а 1938-го – лише 50. І наступного року автомобіль зняли з виробництва. Загалом у 1928 – 1939 рр. було виготовлено 3 824 од. Mercedes-Benz серії W08.

Броньований лімузин з переском на стелі – Mercedes-Benz Nürburg 460 (W 08)
Pullman-Panzer-Limousine

Читайте також:
Mercedes-Benz Classic показав рідкісні автомобілі на виставці у Санкт-Моріці