X

Яким був популярний спортивний побратим широко відомого «Жука»

Цього дня, 14 липня 1955 року в готелі «Казино» у Вестфалії (ФРН) було представлено перший автомобіль сімейства Volkswagen Karmann-Ghia – Type 14. Це було практичне та стильне купе спортивної зовнішності, з посадковою формулою 2+2. У машині поєднувалися днище і механіка відомої моделі Volkswagen Beetle з набагато сучаснішим за дизайном кузовом, який розробило відоме італійське ательє Ghia. А складання машини здійснювала німецька кузовна фірма Karmann.

Потужність, розташованого позаду двигуна спочатку становила 34 к. с. (1,2 л), а потім 50 к. с. (1,3 л). Максимальна швидкість зросла зі 120 до 150 км/год.

На презентації в готелі «Казино» у Вестфалії, 1955 р.

Продажі автомобіля йшли успішно. Вже за перший повний рік було реалізовано 10 тис. од. А після того, як з 1958-го вийшов на ринок кабріолет, ця цифра піднялася до 18 тис. на рік. А надалі, у 60-ті роки було досягнуто рекордний рівень – 30 тис. машин на рік.

У 1961 році з’явилася ще одна модель Volkswagen Karmann-Ghia – Type 34. Вона отримала новий, сучасніший і просторіший кузов, і більш розкішний інтер’єр. Цікаво, що це був один із перших у світі автомобілів, які мали у даху металевий люк із електроприводом.

Машина вийшла дуже дорога – її ціна була майже вдвічі більшою за Beetle. І тому на виробництві залишили і доступнішу модель – Type 14. Потрібно сказати, що «тридцять четвірка» продавалася набагато гірше, ніж сподівалися. На такий привабливий ринок, як США, її з низки причин не постачали. А на інших ринках споживачів лякала висока ціна.

Так що після того, як в 1967 році модель Type 14 отримала півторалітровий мотор в 61 к. с. від Type 34, попит на останню став різко падати і в 1969 році випуск її припинили зовсім. А модель «14» протрималася на конвеєрі довше – до 1975 року, коли їй на зміну прийшов Volkswage Scirocco.

Які ж результати? У 1955 – 1974 роках у Німеччині було виготовлено 445 238 автомобілів Volkswagen Karmann-Ghia Type 14 та Type 34. Серед них було 364 401 купе та 80 837 кабріолетів. А в Бразилії 1962 – 1975 рр. сумарно випустили 41 689 автомобілів, у тому числі купе 23 393 од., кабріолетів лише 177 од., а машин Type TC (Touring Coupe) виготовили 18 119 од.

Karmann-Ghia Type TC для ринку Бразилії