X

Найколоритніший Opel Kadett на українських дорогах (фото)

Вот такой интересный, трехдверный универсал Opel Kadett серии D был замечен на столичных улицах. Машина удивила не только колесами, но и табличкой за стеклом багажного отсека

Сьогодні Opel Kadett серії D дедалі рідше зустрічається на українських дорогах – вік моделі дається взнаки. Тому цей екземпляр з тридверним кузовом універсал Caravan, сфотографований днями в Києві, викликав чималий інтерес.

Читайте також:
Самый необычный Opel Kadett замечен в Киеве (фото)

По-перше, ця машина раннього випуску – оскільки має круглі, а не прямокутні фари. Увагу привертають широко розставлені колеса з шинами, які вже неабияк спустили і вросли в асфальт. І третя особливість цього екземпляра – дуже колоритна табличка за склом багажного відсіку з написом: “Випробування небезпечно для життя”.

Таким чином власник дав зрозуміти, щоб від машини трималися подалі, а то всяке може бути. І табличка з блискавкою, що означає високу напругу, дуже підходить до автомобіля Opel, фірмова емблема якого також має вигляд блискавки.

Нагадаємо, що Opel Kadett серії D випускали з 1979 по 1984 рр. і йому випала честь стати першим передньопривідним автомобілем марки. Машину робили з різними кузовами: три- і п’ятидверний хетчбек, дво- і чотиридверний седан, а також три- і п’ятидверний універсал.

На машині дебютував бензиновий двигун Family II – з верхнім розподільним валом, алюмінієвою головкою блоку і гідравлічними штовхачами клапанів. Він мав робочий об’єм 1297 см куб і два варіанти потужності: 60 і 75 к.с. також встановлювався і двигун OHV з попереднього Kadett – в 1196 см куб. і потужністю 53 к.с. після Франкфуртського автосалону 1981 року машина також отримала нові двигуни в 1,6, а потім і 1,8 л., а на Брюссельському автосалоні 1982 дебютував 1,6-літровий дизельний агрегат.

У Швеції свого часу тридверний універсал Opel Kadett серії D пропонували в ролі поштового фургона Opel Kadett Post – з високим дахом і зсувними дверима праворуч по борту. У цієї машини, до речі, і праве розташування керма, щоб водію було зручніше паркуватися.