X

Москвич із дизельним двигуном. Історія незвичайного авто

Советский универсал Иж Комби с дизельным двигателем расходует 6,5 л/100 км.

Громадянин Білорусі оснастив свій Іж-2125 «Комбі» 1989 року дизельним двигуном Ford. Атмосферна 1,8-літрова четвірка потужністю 60 к.с. витрачає лише 6,5 л/100 км у міському циклі і 5,0 л/100 км – на трасі.

Ідея здійснити свап двигуна Іж Комбі народилася в 2015 році – одразу після того, як вийшов з ладу стандартний бензиновий мотор. Дизельний двигун запозичили у Ford Escort. Він не тільки зробив автомобіль економічнішим, а й забезпечив більше тяги на малих обертах завдяки 110 Нм крутильного моменту при 2500 об/хв.

Самим лише встановленням нового мотора тюнінг Іж Комбі не обмежився. Універсал також отримав 5-ступінчасту МКПП від Ford Sierra і сучасне електрообладнання. Крім того, в салоні з’явилися кермо і передні сидіння від більш пізнього Москвича.

До речі, такі самі дизелі Форд у 90-х намагалися ставити на Москвич-2141, але випустили лише невелику серію цих авто, і мало хто з них дожив до наших днів.