Унікальна пожежна автодрабина КрАЗ гниє на заводі
Пожежні автодрабини на шасі вантажівок КрАЗ виробляли свого часу в дуже обмежених кількостях. Вони призначалися для боротьби з вогнем у висотних будівлях. Одна з таких машин, і зовсім унікальна, була побудована в 1988 році і обладнана 46-метровою автодрабиною американської фірми LTI (Ladder Tower International). Монтаж спецобладнання на шасі КрАЗ – 250 (6х4) провів англійський підрозділ компанії SIMON.
Автомобіль було направлено в Нижній Новгород, в пожежну частину №20 (пізніше №220), яка обслуговувала Горьковський автозавод. Після списання занедбана автодрабина очікує своєї долі, повідомляють Українські автомобілі на своїй сторінці в Фейсбуці.
Зазначимо, що подібні автодрабини Simon HL-46 встановлювали свого часу на безкапотні шасі Scania 113h і IVECO 260-32.
Наведемо короткі технічні характеристики спецнадбудови. Сама автодрабина – телескопічна, 6-секційна, на повноповоротній платформі і повністю гідрофікована. Всі шість секцій – сталеві, сходинки посилені к-подібними поперечинами. Робоча висота підйому – 46 м. Горизонтальний винос – 25 м. Корисне навантаження – 450 кг.
Східці мають тросовий підйомник вантажопідйомністю 350 кг із тривалістю спуску люльки 1 хв. Є виносні опори (ауттригери), керування якими зблоковано з керуванням підйому східців, що гарантує безпеку роботи. Також є система контролю підйому/положення і система автоматичного блокування.