X

Rimac Nevera став рекордсменом у розгоні та гальмуванні серед серійних електромобілів

Всего за день хорватский гиперкар установил 23 рекорда динамики

Компанія Rimac Automobili відзвітувала про нові успіхи гіперкару Nevera — 23 рекорди динаміки серед серійних електромобілів. З місця до 100 км/год автомобіль розігнався за 1,81 секунди, до 200 км/год — 4,42 секунди, а до 300 км/год – —за 9,22 секунди. Але головним досягненням Nevera стала вправа «0-400-0» (розгін від 0 до 400 км/год із подальшою зупинкою), виконання якої зайняло 29,93 с. Це на 1,56 с менше досягнення шведського гіперкара Koenigsegg Regera (31,49 с), яке протрималося чотири роки.

Також Rimac Nevera відібрав титул рекордсмена дрэгу у електричного гіперкара Pininfarina Battista. Відрізок завдовжки 402 метри він подолав за 8,25 с. Досягнення електромобіля Pininfarina — 8,55 с — протрималося трохи більше двох місяців.

Рекордсменом став стандартний Rimac Nevera з чотирма електромоторами (1914 к.с., 2360 Нм), «взутий» у шини Michelin Pilot Sport Cup 2 R. Заїзди проходили на 4-кілометровій прямій полігону в німецькому Папенбурзі. Саме тут минулої осені Nevera розігнався до 412 км/год, встановивши новий рекорд максимальної швидкості серед електромобілів.

Усі виміри незалежно один від одного проводили інженери компаній Dewesoft та RaceLogic. У деяких дисциплінах результати виявилися кращими за паспортні. Наприклад, розгін до «ста» зайняв 1,81 с замість обіцяних 1,85 с, а до 300 км/год — 9,22 с замість 9,3 с.

Читайте також:
В Італії з'явився новий виробник гіперкарів — Laffite Automobili