X

Синтетика замість бензину та дизеля: в Mercedes розповіли про штучне пальне

Mercedes заявляет, что синтетическое топливо не подходит для автомобильной промышленности

Керівник відділу досліджень і розробок Mercedes-Benz Маркус Шефер розповідає, що в найближчому майбутньому синтетичне паливо буде непридатним для автомобільної промисловості. Під час нещодавнього інтерв’ю з Autocar Шефер сказав, що німецький виробник автомобілів прагне електрифікувати свої автомобілі і не вірить, що синтетичне пальне зможе замінити бензин і дизель.

“Ми ухвалили чітке рішення, що спочатку наш шлях буде електричним”, — сказав Шефер. “Коли ми розробляємо нові платформи, ми передусім думаємо про електрику. Безумовно, ми стежимо за реакцією клієнтів, але це буде нашою головною дорогою”, — додав він. “Якщо у вас багато енергії, найкраще покласти її просто в акумулятор. Перетворення зеленої енергії в електронне пальне — це процес, в якому втрачається ефективність. Якби було більше доступних чистих джерел енергії, то, ймовірно, першими клієнтами були б представники авіаційної галузі. Набагато пізніше — я не бачу цього в найближчі 10 років — вона з’явилася б в автомобільній промисловості», — підсумував Шефер.

Тоді як Mercedes-Benz скептично ставиться до майбутнього синтетичного палива, інші великі виробники автомобілів фактично розглядають його як життєздатну альтернативу паливу, яке наразі використовують в автомобілях ICE. У квітні технічний директор Volkswagen Матіас Рабе заявив, що синтетичні види пального, виготовлені з біомаси та інших матеріалів, дадуть змогу виробникам автомобілів, подібним йому, будувати двигуни ICE в майбутньому.

Аналогічним чином Mazda проводить дослідження з переробки рідкого палива з мікроводоростей. Головний виконавчий директор McLaren Дженс Людман стверджує, що компанія має намір взяти в розробку автомобіль, що працює на синтетичному паливі.