X

Skoda представляє передові технології безпеки в новій Octavia

Новые технологии призваны обеспечить безопасность не только водителя новой Skoda Octavia, но и других автомобилистов, пешеходов и велосипедистов

Функція Turn Assist буде вперше представлена на автомобілях Skoda, а Octavia стане першим автомобілем у своєму класі, який отримає цю інноваційну технологію безпеки. Використовуючи вмонтовані камери, Octavia зможе відстежувати зустрічний трафік під час повороту вліво на перехресті, а також виявляти велосипедистів і пішоходів. Якщо під час виконання маневру буде виявлено безпосередню небезпеку, автомобіль сам повністю зупиниться, попередивши про небезпеку водія.

Ця розширена функція безпеки перебуватиме в режимі очікування кожного разу після включення двигуна і активується увімкненням покажчика повороту вліво. Тоді як “поворотник” продемонструє іншим учасникам дорожнього руху намір водія, Turn Assist здатний забезпечити додаткову допомогу, щоб уникнути будь-якої потенційної аварії.

Ще одна новинка від Skoda — це нова технологія попередження, яка є частиною системи відстеження сліпих зон. Вона спрацьовує, коли автомобіль припаркований. Контролюючи те, що відбувається з боків автомобіля, а також позаду нього, система попереджає водія та інших пасажирів, коли небезпечно відчиняти їхні двері за допомогою візуальних сигнальних вогнів і звукового оповіщення, що триватимуть аж доки небезпека мине.

Працюючи як із передніми, так і з задніми дверцятами, попередження не дасть змоги пасажирам відчинити двері, наприклад, просто перед велосипедистом.

Камери в новій Octavia здатні відстежувати можливі небезпеки позаду автомобіля на відстані до 35 метрів і під кутом приблизно 120 градусів, що дасть впевненість водіям і пасажирам у тому, що виходити з машини безпечно.

Крім попередження про поворот і про вихід, є також система запобігання зіткненням, і нова Octavia — перша Skoda, оснащена цією технологією. Передні камери здатні виявляти потенційну небезпеку і виконувати контрольований маневр ухилення від неї, якщо попереду є інші транспортні засоби, велосипедист або пішохід. Система використовує дані в реальному часі, надані масивом камер і радарів, для розрахунку найкращої і, що особливо важливо, найбезпечнішої траєкторії, щоб обігнути потенційну небезпеку. Цей розрахунок враховує відстань, ширину і положення транспортного засобу або перешкоди попереду, і система зможе виконувати цю функцію на швидкостях до 140 км/год.

Про безпеку велосипедистів подбали за допомогою функції предиктивного захисту, яка використовує передні камери і радар для попередження водія, якщо існує потенційна небезпека зіткнення з велосипедистом, а за необхідності задіює екстрене гальмування.