X

SKODA запустила чат-бот в Telegram

Компания «Еврокар» запустила чат-бот в одном из самых популярных мессенджеров - Telegram.

Піклуючись про своїх клієнтів, цінуючи потребу в мобільності і оперативності прийняття рішень, компанія «Єврокар» запустила чат-бот в Telegram. Багатофункціональний робот дозволяє бути в курсі останніх новин улюбленого бренду, а також є активним каналом спілкування з клієнтами.

Віртуальний співрозмовник створений для того, щоб швидко і ефективно допомагати клієнтам компанії. На сьогодні чат-бот SKODA пропонує:

  • запис на тест-драйв;
  • визначення найближчого дилера;
  • всю необхідну інформацію про модельний ряд SKODA;
  • актуальні новини бренду;
  • маловідомі факти про бренд, а також інформацію про помічників SKODA;
  • можливість написати і оперативно отримати відповідь.

В майбутньому функціонал чат-бота буде розширюватися, щоб якісно відповідати на запити користувачів. Для початку спілкування з чат-ботом SKODA в пошуковому рядку Telegram введіть «SKODA UKRAINE» або перейдіть за посиланням. У діалозі натисніть кнопку “Старт”. Виберіть необхідну дію.