X

Скільки споживають гібридні вантажівки. Досвід експлуатації

В Украине гибридные грузовики еще не прижились, а вот западноевропейские перевозчики уже могут поделиться опытом их эксплуатации.

Fuso Canter Eco Hybrid

Легкові автомобілі з гібридною силовою установкою сьогодні мають непоганий попит в усьому світі. А що ж гібридні вантажівки? Виявляється, в Європі компанія Fuso почала їх пропонувати ще в 2012 році. Більше того, виробництво малотоннажника Fuso Canter Eco Hybrid було освоєно на португальському підприємстві Tramagal. Відтоді реалізовано понад дві тисячі автомобілів. Гібридні вантажівки мають основну перевагу – економічність.

Ще в січні 2016 року було опубліковано перший звіт про споживчі випробування Fuso Canter Eco Hybrid британським перевізником Evans European Transport. Компанія за два місяці експлуатації автомобіля домоглася економії пального 23%, порівняно з суто дизельним аналогом. Проте нещодавно ще одна компанія-перевізник – New Horizon Logistics, також із Великої Британії, продемонструвала вдвічі кращий результат.

Fuso Canter Eco Hybrid

Автомобіль Fuso Canter 7C15 Eco Hybrid повною масою 7,5 т показав витрату пального у місті – 15,7 л на 100 км. Це на 50% краще, ніж звичайний дизельний Сanter, який споживає у місті 23,5 л на «сотню». Крім зниження витрати на пальне, Fuso Canter Eco Hybrid дає змогу перевозити до 3,3 т вантажів, що на 0,8 т більше, ніж інші 7,5-тонні вантажівки в автопарку New Horizon Logistics.

Нагадаємо, що Fuso Canter 7C15 Eco Hybrid має силовий агрегат, який має у своєму складі трилітровий турбодизель потужністю 150 к.с. (Євро-6) і електромотор 40 кВт. Під час розгону і гальмування на швидкостях автомобіль працює виключно на електротязі, а потім вступає ДВЗ. Крім того, під час гальмування електромотор працює в режимі рекуперації, заряджаючи акумулятор і живлячи електричні елементи.

У свій час українські журналісти також випробовували цей автомобіль: детальніше про тест-драйв Fuso Canter 7C15 Eco Hybrid.