Як Генрі Форд переміг у автоперегонах
Генрі Форд був не тільки винахідником і піонером американського автопрому – він одним із перших оцінив важливість автоперегонів як з фінансової, так і з маркетингової точки зору. Форд особисто брав участь у змаганнях, а призові гроші вкладав у справу.
Серед найуспішніших проектів став Ford 999, названий на честь швидкісного нью-йоркського локомотива. Автомобіль із 4-циліндровим мотором робочим об’ємом 18,9 л вперше взяв участь у перегонах на Кубок американських автовиробників у жовтні 1901 року. За кермом знаходився сам Генрі Форд. Пізніше він поступився місцем професійному гонщику Барні Олдфілду. Той, у свою чергу, здобув перемогу над трьома суперниками у восьмикілометрових змаганнях. Цей успіх став початком гоночної кар’єри Олдфілда.
У червні 1903 року Барні за кермом Ford 999 встановив cвітовий рекорд швидкості 97 км/год. Олдфілд ще не раз виходив на гоночні траси і завоював славу безстрашного та безкомпромісного гонщика. Востаннє він взяв участь в автомобільних перегонах у 1918 році. Його ім’я за заслуги у популяризації автомобільної справи увічнено у «Залі автомобільної слави» у Детройті, а Ford 999 зайняв почесне місце у Музеї Генрі Форда.