X

Автобуси Daimler Buses отримали комплексні пакети безпеки

Подразделение Daimler Buses начало предлагать для своих автобусов Mercedes-Benz и Setra комплексные меры безопасности, среди которых - гарантированный высокий уровень свежего воздуха, сиденья с увеличенным шагом, защитные экраны в салоне и др

Пандемія коронавірусу змусила багатьох автобусних операторів Європи на деякий час згорнути свою діяльність. Тепер галузь потихеньку оживає. Підрозділ Daimler Buses вирішив запропонувати для своїх автобусів Mercedes-Benz і Setra комплексні пакети безпеки, які мають дати пасажирам ще більшу впевненість в захисті і високому рівні комфорту.

100% свіже повітря
Почнемо з того, що на туристичних автобусах Mercedes-Benz або Setra встановлюються потужні системи клімат-контролю. Залежно від системи кондиціонування можлива повна зміна повітря в салоні всього протягом однієї хвилини.

Автобуси Setra ComfortClass і Mercedes-Benz Tourismo оснащені кондиціонером на даху. Вони обладнані високопродуктивним вентилятором і повітряними фільтрами, які допомагають видаляти пил (їх слід  міняти кожні шість місяців). Кондиціонери запропоновані у трьох варіантах потужності — 32, 35 і 39 кВт, що допомагає забезпечити оптимальний мікроклімат у салоні, з урахуванням регіону експлуатації та довжини автобуса.

Для транспортних засобів із пасивними елементами вентиляції, такими як розсувні вікна і люки в даху, потрібен тривалий час відкриття дверей в автобусах регулярного сполучення на зупинках, що також може мати позитивний вплив на циркуляцію свіжого повітря в салоні.

Інші заходи захисту

Щоб забезпечити пасажирам і водіям ще кращий захист в умовах пандемії COViD-19, Daimler Buses пропонує захисні екрани зі скла та полікарбонатного пластику. Вони вже доступні для міських автобусів Mercedes-Benz Citaro і для міжміської моделі з низьким рівнем входу Setra LE. Тривають підготовчі роботи для встановлення захисних екранів і на туристичних автобусах.

Додатковими заходами захисту від COVID-19 є, наприклад, оптимізація повітряних фільтрів у кондиціонерах і визначення заходів, що забезпечують оптимальну вентиляцію транспортного засобу в нерухомому стані. Інженери активно працюють над тим, щоб підвищити рівень свіжого повітря і  зменшити концентрацію критичних компонентів повітря в автобусах, які в майбутньому також можуть бути оснащені санітайзерами.

Асоціація німецьких автобусних операторів (bdo) підтверджує, що “проїзд в автобусі є не тільки комфортним, а й безпечним і чистим варіантом пересування”. Це підтверджується дослідженнями TÜV testing organization, а також цифрами Федерального статистичного управління Німеччини.

Концепції активної та пасивної безпеки
Прикладом всеосяжної концепції Daimler Buss з підвищення активної безпеки є система активного гальмування Assist 4 (ABA 4). Як перша система такого роду в світі, вона попереджає водія про неминучі зіткнення з  пішоходами і одночасно ініціює автоматичне часткове гальмування.

Нова система Sideguard Assist (SGA) спершу інформує водіїв про те, коли в небезпечній близькій зоні виявлено перешкоду. Якщо є ризик зіткнення, водій отримує попередження. Також на автобусах встановлюється автономний інтелектуальний круїз-контроль (AICC), який прекрасно зарекомендував себе впродовж декількох років. Якщо система виявляє попереду  транспортний засіб, що їде повільніше, вона автоматично вмикає гальма.

Читайте також:
Грузовики и автобусы Mercedes-Benz оснащаются уникальной системой активной безопасности

А от Attention Assist ( AtAs) — це система безпеки, орієнтована на водія. Використовуючи різні критерії, такі як рух кермового колеса, вмикання гальм або швидкість транспортного засобу, вона постійно відстежує інформацію про рівень активності водія. Потім Attension Assist корелює записані дані для визначення рівня втоми водія, і якщо вона досягла критичного рівня, то подає відповідні світлові та звукові сигнали.

А щодо пасивної безпеки, то тут ключову роль відіграє нова силова структура Front Collision Guard (FCG), яка ефективно захищає водія і гіда в разі аварії. Спеціальні елементи з програмованою деформацією ефективно розподіляють енергію удару. Крім того, робоче місце водія, зокрема кермо, педалі та сидіння, може зміщуватися назад, що захищає в разі серйозного лобового зіткнення.

Економічний і комфортний
Новітні туристичні автобуси Mercedes-Benz і Setra забезпечують не тільки максимальну безпеку, а й високу економічність. Оптимізована аеродинаміка кузовів і останнє покоління двигунів Euro 6 допомагають багатьом клієнтам упевнитися, що повністю завантажений автобус споживає в середньому лише 0,5 літра палива на одного пасажира на 100 км.

А стосовно рівня комфорту, то він теж на висоті. Пропонуються різні варіанти крісел, з підпружиненими подушками і спинками з поперековим підпором. Можливе також встановлення регульованих підголівників. У п’ятизірковому виконанні крок сидіння становить 80 см. Опціонально туристичні автобуси Mercedes-Benz і Setra також можуть оснащуватися панорамними скляними дахами, щоб пасажири могли милуватися небом і думати тільки про хороше.