X

BMW Group представляє найпотужніший у світі 6-циліндровий дизельний двигун

Впечатляющие инновации BMW 7 серии ярко выделяют его среди остальных седанов представительского класса.

Найбільш передові технології знайшли своє відображення в новому флагмані баварського бренду – це кузов, виконаний за принципом Carbon Core з використанням елементів із вуглепластика, технологія комбінованого приводу BMW eDrive, управління жестами, дистанційне керування паркуванням за допомогою інтерактивного ключа BMW Display Key і багато іншого. Сьогодні до цього списку додався і найпотужніший 6-циліндровий дизельний двигун у світі, який встановлюватимуть на дві модифікації – BMW 750d xDrive і BMW 750Ld xDrive. Витрата палива BMW 7 серії з інноваційним силовим агрегатом становить лише 5,7 л/100км (5,9 л/100 км в разі подовженої версії), при цьому новий мотор розвиває вражаючі 400 к.с. максимальної потужності й крутний момент 760 Нм.

Новий рядний 6-циліндровий двигун об’ємом три літри створено на базі останнього покоління силових агрегатів BMW Group. Він оснащується оновленою технологією BMW TwinPower Turbo, має багатоступінчастий турбонаддув за рахунок чотирьох турбонагнітачів і вдосконалену систему безпосереднього вприскування Common Rail, що подає паливо в циліндри під тиском понад 2500 барів. Усі ці зміни дали змогу домогтися виняткової продуктивності, відмінної тяги на будь-яких обертах двигуна і неперевершеної динаміки. Новий BMW 750d xDrive поліпшив динамічні показники свого попередника на 0,3 с і тепер розганяється до 100 км/год за 4,6 с (BMW 750Ld xDrive – за 4,7 с).

Ефективність на найвищому рівні: потужність двигуна покращено на 5 %, середню витрату палива знижено на 11%.

6-циліндровий дизельний двигун нового покоління розвиває потужність 400 к.с. при 4400 об/хв. Його оптимізовані показники найяскравіше відображені в характері наростання крутного моменту. Мінімальні 450 Нм забезпечуються вже при 1000 об/хв, а максимальні 760 Нм силовий агрегат розвиває в діапазоні від 2000 до 3000 об/хв. У поєднанні з 8-ступінчастою автоматичною трансмісією Steptronic, новий мотор дає змогу флагманському седану не тільки швидко розганятися з місця, а й інтенсивно прискорюватися навіть на високій швидкості.

Найпотужніший 6-циліндровий дизельний двигун від компанії BMW не має рівних за співвідношенням швидкісних характеристик і економічності. Порівняно з попередником потужність двигуна зросла на 19 к.с., а крутний момент – на 20 Нм, при цьому на 11% знижено споживання палива і кількість викидів шкідливих речовин.

Максимальна ефективність при підвищеному тиску наддуву.

Найкращий у своєму класі дизельний двигун від компанії BMW є вершиною інженерної думки німецького концерну. Унікальні рішення, що застосовуються під час виготовлення окремих деталей, дали йому змогу домогтися відмінної характеристики потужності та ефективності двигуна. Всі вузли двигуна мають підвищений запас міцності та здатні витримувати одночасно підвищені термічне і механічне навантаження. Наприклад, максимальний тиск у камері згоряння збільшено з 200 до 210 барів.

Головку і блок циліндрів виготовляють методом гарячого ізостатичного пресування, що дає змогу домогтися максимальної міцності алюмінієвих виливків. Процес складання корінних підшипників і головки блоку циліндрів здійснюється з допомогою стягуючих шпильок, прокладка головки блоку циліндрів тепер налічує п’ять шарів, а самі циліндри покриті зносостійкою сумішшю за методом дугового наплавлення двожильного електрода. Поршні, виготовлені з алюмінієвого сплаву, мають бронзові поршневі пальці і централізовано охолоджуються маслом.

Система очищення відпрацьованих газів, встановлена на моделях BMW 750d xDrive і BMW 750Ld xDrive, включає не тільки сажовий фільтр і каталітичний нейтралізатор-накопичувач оксидів азоту, а й систему зниження токсичності вихлопу SCR із уприскуванням сечовини.

Останнє слово в розробці турбонагнітачів від компанії BMW: ще більше задоволення від водіння.

Завдяки багатоступінчатому турбонаддуву і злагодженій роботі всіх компонентів системи новий двигун став ще більш ефективним і продуктивним. Нова система наддуву має два компактних насоси високого тиску, інтегровані у єдиний корпус зі змінною геометрією, при цьому великий турбонагнітач, який відповідав за наддув на низьких оборотах, замінено двома чутливішими турбокомпресорами меншого розміру. Електронна система управління останнього покоління, що контролює всі параметри двигуна, чітко і злагоджено координує роботу кожного турбонагнітача.

Іншими словами, постійно працюють один турбонагнітач високого тиску і два низького. І лише при різкому прискоренні з оборотів холостого ходу система вмикає обидва турбонагнітача низького тиску, що сприяє ще швидшому збільшенню тиску наддуву. Другий турбонагнітач високого тиску активується після досягнення двигуном швидкості обертання до 2500 об/хв.

Ще одна унікальна особливість нового двигуна – система рециркуляції відпрацьованих газів, активна як при низькому, так і при високому тиску наддуву. Такий принцип роботи дає змогу суттєво зменшити рівень викидів шкідливих речовин в атмосферу.

Моделі BMW 750d xDrive і BMW 750Ld xDrive надійдуть у продаж із липня 2016 року.