Диагностика – самый сложный вид работ в автосервисе, поэтому Бош Украина провела свой Первый конкурс диагностов.
Фінал діагностів передбачав три завдання – два теоретичних і одне практичне, найскладніше і найвагоміше з точки зору оцінки результату. Кожен претендент на звання найкращого діагноста країни мав виявити і усунути несправність трьох автомобілів – Volkswagen, Ford і Seat. За легендою, кожен автомобіль прибув на СТО на евакуаторі, зовнішні симптоми – «не заводиться». На кожен автомобіль виділялося 30 хвилин часу і стандартний комплект діагностичного обладнання Bosch.
Завдання були справді непростими. Приміром, одна з машин не заводилася через перегорілий запобіжник ABS і роз’єму з колісного датчика цієї ж системи, що зіскочив. Діагностика автомобіля в подібних випадках ускладнюється тим, що пошук несправностей в системах двигуна нічого не дає, оскільки вони справні, і для вирішення проблеми потрібно досконально знати влуштування автомобіля і алгоритми роботи електронних систем.
Найшвидше з поставленими завданнями впорався Петро Пендзей з Бучача (Тернопільська обл.), друге місце посів Андрій Шульгін із Сторожинця (Чернівецька обл.), «бронзи» удостоївся Ігор Левтеров із Маріуполя (Донецька обл.). Переможцям вручили цінні призи: системний тестер KTS 560, тестер акумуляторної батареї BAT 110 і контролер датчиків тиску в автомобільних шинах. Звісно, СТО, на яких працюють переможці, таким чином отримали підтвердження свого високого рівня.
Наступного року Bosch планує провести в Україні аналогічний конкурс механіків, зокрема, фахівців з ремонту гальмівних систем, що, як відомо, є однією з головних спеціалізацій компанії Bosch у сфері виробництва автокомплектуючих.