X

Електричний Renault Master Z. E. став більш вантажопідйомним

Линейка развозных машин на электротяге Renault Master Z.E. пополнилась вариантом шасси с кабиной, а также исполнением с увеличенной полезной нагрузкой

Компанія Renault, що є лідером у сегменті електричних фургонів в Європі, продовжує розширювати свій асортимент, пропонуючи моделі з новими можливостями. Так нинішнього літа розвізні автомобілі Renault Master Z. E. отримали ще два варіанти.
Це шасі з кабіною, доступне у двох виконаннях довжини (L2 і L3), з максимальним корисним навантаженням 1620 кг (до переобладнання).

Цей варіант Master Z. E. допускає дуже широкий діапазон трансформацій, зокрема з кузовами великого об’єму. Так, наприклад, на машину можна встановити 20-кубовий фургон із гідробортом і при цьому вантажопідйомність досягає 1000 кг.

Другий новий варіант — платформа з кабіною у двох виконаннях довжини (L2 і L3), яка вже була в лінійці і раніше, але тепер отримала збільшену до 1700 кг вантажопідйомність. Більше корисне навантаження дає змогу встановлювати більші за об’ємом кузови.

Читайте також:
Презентованы новые Renault Master и Renault Trafic

А стосовно панельних фургонів Renault Master Z. E., то вони, як і раніше, пропонуються в трьох варіантах довжини (L1, L2 і L3) і в двох висоти (H1 і H2). Корисний об’єм вантажного відсіку при цьому варіюється від 8 до 13 м куб., а корисне навантаження — від 970 до 1490 кг.

Нагадаємо, що електромобілі Renault Master Z. E. мають запас ходу до 130 км (замір у циклі WLTP) і можуть повністю перезаряджатися за 6 годин від станції WallBox 32A/7,4 кВт.