X

Ford презентував лінійку комерційних автомобілів для поганих доріг

Компания Ford выводит на рынок коммерческие автомобили в исполнениях для трудных дорожных условий – Trial и Active, которые оснащаются дифференциалом повышенного трения или интеллектуальной системой полного привода

Представлені нинішнього літа нові варіанти комерційних автомобілів Ford — Active і Trial доступні на трьох розвізних моделях: Transit, Transit / Tourneo Custom і Transit / Tourneo Сonnect. Почнемо з перших двох.

Нові Ford Transit Trail і Transit Custom Trail відрізняються матово-чорною решіткою радіатора з великим написом «FORD», замість традиційного синього овалу. На бортах і арках з’явилися захисні пластикові накладки, а під переднім бампером встановлена вже металева захисна плита. Екстер’єр прикрашають 16-дюймові легкосплавні колісні диски.

Передньопривідні моделі Transit і Transit Custom Trail як стандартне обладнання отримали диференціал обмеженого тертя mLSD, який автоматично передає крутильний момент на колесо з найбільшою тягою. Раніше mLSD використовували для поліпшення тягових характеристик “заряджених” легкових моделей Focus RS, Fiesta ST і Focus ST.

На Transit Trail також доступна система інтелектуального повного приводу (Intelligent All-Wheel Drive). Залежно від дорожніх умов, вона спрямовує на передні колеса до 50% крутильного моменту. Водій також може вручну обрати додаткові режими керування за допомогою рукояті Drive Mode на приладовій панелі – Slippery (сніг, лід) і Mud/Rut (бруд, пісок). Крім того є режим AWD Lock, для жорсткого розподілу крутильного моменту між передньою і задньою осями в співвідношенні 50:50.

Моделі Trail також відрізняються поліпшеною комплектацією — стандартно оснащуються шкіряними кріслами, кондиціонером і лобовим склом із підігрівом Quickclear, складуваними зовнішніми дзеркалами і автоматичним світлом.

Transit Custom Trail доступний у різних кузовних варіантах повною масою від 3000 кг до 3400 кг: панельний фургон, фургон із подвійною кабіною і комбі, з двома колісними базами на вибір.
А стосовно моделі Transit Trail, то її пропонують із кількома типами кузовів і колісних баз, повною масою до 3500 кг: панельний фургон, фургон із подвійною кабіною, комбі, а також з одинарною або дворядною кабінами.

Обидві моделі оснащені 2,0-літровим турбодизелем EcoBlue, що поставляється в трьох варіантах потужності: 130, 170 і 185 к.с. Крім того, Transit Custom Trail можна замовити з силовим агрегатом EcoBlue Hybrid, в якому вищезазначений дизель (також у трьох варіантах) працює в парі з «м’якою» гібридною технологією, заряджаючи 48-вольтний батарейний блок і покращуючи паливну економічність.

А тепер розглянемо моделі Transit і Tourneo Custom Active, які також розроблені для поганих доріг і продовжують успіх легкових моделей Ford Fiesta Active і Focus Active. Зовні нові машини відрізняються сітчастою решіткою радіатора, 17-дюймовими колісними дисками, захисними пластиковими накладками на бортах і колісних арках.

Усі моделі Active відрізняються унікальною специфікацією інтер’єру, з ексклюзивним оздобленням сидінь зі шкіри і додаванням синього акценту на панелі приладів для Tourneo Custom Active.

Салон Tourneo Custom Active можна трансформувати під конкретні завдання, для чого сидіння в ньому можна переміщати, складати або зовсім зняти. Точки кріплення сидінь у підлозі можна використовувати для встановлення кріпильних стійок для безпечного перевезення велосипедів.

Обидві моделі доступні з аналогічними силовими агрегатами, що і машини Trail. З ними можна встановити як механічні, так і автоматичні коробки. Також опціонально можна встановити і диференціал обмеженого тертя lsd (тільки з механічною КП).

Tourneo Custom Active пропонується з короткою або довгою колісною базою і може перевозити до 8 осіб з водієм. А стосовно Transit Custom Active, то тут можна обрати також дві колісні бази – для фургона (повна маса 3000 кг) або для фургона з подвійною кабіною (повна маса 3200 кг).

І на закінчення розповімо про наймолодших братів — моделі Tourneo Connect Active і Transit Connect Active, які дебютували на місяць пізніше. Зовні машини також відрізняються сітчастою решіткою радіатора, пластиковим захистом по периметру і ефектними 17-дюймовими легкосплавними колесами. Опціонально тут доступний і вже згаданий диференціал mLSD (також тільки з механічною КП).

Автомобілі отримали збільшений дорожній просвіт — на 24 мм спереду і на 9 мм ззаду. Рейлінги на даху встановлено вже в базі. З’явилося два нових кольори забарвлення кузова — помаранчевий Sedona Orange і сріблястий Solar Silver.

Машини пропонуються із двома колісними базами на вибір. Зокрема, Tourneo Connect Active розрахований на п’ять осіб, а його довший побратим із приставкою Grand оснащений третім рядом сидінь і бере на борт уже сімох. Сидіння другого і третього рядів можна скласти і отримати вантажний відсік з рівною підлогою і корисним об’ємом 2,9 і 3,6 м куб. Корисне навантаження при цьому досягає 982 кг.

А стосовно силових агрегатів, то на машини пропонується 1,5-літровий турбодизель EcoBlue у варіантах 100 і 120 к.с. Коробка передач — 8-ступінчаста автоматична або 6-ступінчаста механічна.

Читайте також:
Подключенные сервисы FordPass Connect для коммерческих автомобилей Ford стали бесплатными

Автомобілі комплектуються передовими системами активної безпеки: обмежувачем максимальної швидкості Speed Limiter, Pre-Collision, активного гальмування Active Braking, системою проти бічного вітру Side Wind Stabilisation, а також Active Park Assist, що допомагає під час паралельної і перпендикулярної парковки.