X

Hyundai навчить водіїв бути ввічливими і допоможе дітям-сиротам

Компания «Хюндай Мотор Украина» запустила новый социальный проект «H-road», в ходе которого научит водителей быть вежливыми и поможет детям-сиротам.

Офіційний імпортер корейських автомобілів, компанія «Хюндай Мотор Україна», запустила масштабний соціальний проект «H-road», під час якого навчить водіїв бути ввічливими і допоможе дітям-сиротам. У рамках цього проекту кожен учасник дорожнього руху власним прикладом зможе підтримати прагнення до ввічливої поведінки на дорозі, а також відзначити життєво важливу необхідність обов’язкового дотримання ПДР.

Ще один актуальний аспект проекту «H-road» – його невід’ємна благодійна складова, а саме – забезпечення безкоштовного навчання дітей-сиріт нових навичок у різних професійних сферах.

Візуальним показником особистої причетності всіх учасників до «H-road» є спеціальні стікери, які необхідно наклеїти на свій автомобіль. Їх дизайн розробив відомий український бренд, постачальник щастя №1 – GAPCHINSKA™. Малюнки на стікерах показують, як легко бути «Героєм на дорозі», для цього варто лише бути ввічливим і зразково дотримуватися ПДР.

Стікери «H-road» будуть поширюватися в дилерській мережі «Хюндай Мотор Україна», а виручені від продажу кошти підуть на оплату навчання дітей-сиріт навичок і професій, що є на сьогодні найбільш актуальними і затребуваними: водіння, IT, дизайн, фінанси, менеджмент тощо. Діти-учасники проекту самостійно оберуть, яку саме професію вони захочуть освоїти за допомогою «H-road». Ці стікери також будуть вкладені в номер журналу «Автоцентр» за 26 вересня.

Вартість соціальної наклейки цілком доступна – 20 грн, але якщо в учасника проекту буде бажання пожертвувати більше коштів для дітей-сиріт, то це можна зробити онлайн за допомогою спеціальної платформи: hroad.hyundai.com.ua.

«Купуючи стікер, водії не тільки заявляють про свою свідомість і важливість дотримання ПДР, а й роблять свій внесок у побудову кращого майбутнього для дітей-сиріт. Адже Героєм можна бути і в повсякденних справах, зокрема, для тих, хто найбільше потребує опіки – для дітей-сиріт. Підтримуючи і оточивши їх турботою і любов’ю, ми всі разом робимо світ добрішим. Адже точно знаємо, що чужих дітей не буває!» – наголосив генеральний директор компанії «Хюндай Мотор Україна» Ігор Гладковський.

Тарас Лопачак, директор з маркетингу «Хюндай Мотор Україна», також зазначив, що на дорогах нерідко доводиться стикатися з «кастою особливо розумних водіїв», які об’їжджають затори зеленими зонами, паркують свої авто на тротуарах або на місцях для інвалідів, смітять із вікна. Ці питання етики за кермом та в житті і стали важливими інсайтами при створенні проекту H-Road.

Нагадаємо, що компанія вже традиційно займається реалізацією різноманітних соціальних проектів. Так, в липні-серпні 2015 року «Хюндай Мотор Україна» організувала поїздку в літні оздоровчі табори для дітей з Івано-Франківської та Вінницької областей, чиї батьки були поранені або є учасниками проведення АТО. Восени того ж року діти з сиротинців у Рівненській і Волинській областях взяли участь у захоплюючих екскурсіях і майстер-класах. Також у 2015 році в рамках проекту «Рятуємо життя» Національному військово-медичному клінічному центру «Головний Військовий Клінічний Госпіталь» було передано партії медикаментів на суму понад 100 тис. грн.