X

Цікаві вантажівки Урал гниють просто на заводі (фото)

Автозавод Урал в Миассе за последние годы выпустил немало экспериментальных образцов техники – как военной, та и гражданской. Большинство этих машин сегодня просто гниют под забором

Автозавод Урал, розташований в місті Міас Челябінської області, нещодавно провів День відкритих дверей. Пересічні громадяни змогли ознайомитися з підприємством, як то кажуть, на власні очі. Найцікавіші експонати розташувалися неподалік експериментального цеху. Фотографії унікальних дослідних машин виклав у мережу фахівець медіакомпанії Chel.Project Денис Шумін.

Чого тут тільки немає – і Урал для села, і машина з китайською кабіною, і далекобійний тягач з неймовірно великим капотом, і армійські вантажівки з броньованими кабінами. На жаль, ця техніка просто гине під відкритим небом – вона не тільки іржава, а й частково розкомплектована.

Ось цей Урал-432065 незвичайного напівкапотного компонування, з колісною формулою 4х4 було складено у 2012 році, він призначався для аграріїв. В цьому разі на машині встановлено самоскидний кузов для сільгоспвантажів.

Сільськогосподарський Урал-432065 (4х4) отримав кабіну від газону і напівкапотну компоновку. Відмітна особливість – низький питомий тиск на грунт, такий самий, як і у сільгосптехніки – 0,145 МПа.

Урал Next із дворядною кабіною від Газель Next дуже схожий на серійний, однак тут використовується інше оформлення носа, що добре видно з амбразур фар у передніх крилах.
Підприємство активно працює над військовою технікою – і тому приклад ось ці капотники з броньованими кабінами.


А ось і далекобійний монстр моделі 6464 (6х4) – з величезним напівкруглим капотом і древньою кабіною від IVECO Turbostar.


А ось дослідний представник дорожньої лінійки – Урал 6х4 з кабіною від китайського великовантажу марки Beifang Benchi.

А ось ця дослідна модель 6х4 з’явилася два роки тому. Її особливість – кабіна від нового MAN TGS. Щоправда в серію вона через санкції, на жаль, не піде. Її замінить інша модель, яка дебютувала на виставці Сomtrans 2019, що проходить в Москві, – з рестайлінговою кабіною від “старого” Iveco TurboStar.

Нижче наводимо фотографії безпосередньо зі складальних цехів підприємства.