X

IVECO і Shell повідали про майбутнє вантажівок на біогазі

Компания IVECO и Shell организовала панельную дискуссию с участием различных специалистов, которые поведали о перспективах дальнейшего внедрения на грузовиках сжиженного газа, в том числе биогаза

У панельній дискусії “До чистих нульових викидів”, проведеної в прямому ефірі IVECO LIVE Channel, виступили провідні експерти з Deloitte, Міжнародного союзу автомобільного транспорту (МСАТ) і FTI Consulting. Головна тема меседжу — декарбонізації автомобільного транспорту і роль у цьому скрапленого газу і біогазу.

У своєму вступному слові Лука Сра, головний операційний директор бізнес-підрозділу IVECO Truck, відзначив зобов’язання компанії IVECO повністю відмовитися від викопних джерел енергії до 2040 року, тобто на 10 років раніше амбітної мети, поставленої Європейською комісією з вуглецевої нейтральності.

Учасники дискусії зосередили увагу на необхідності широкого впровадження більш чистих джерел енергії і тієї ролі, яку скраплений газ (LNG) і біогаз повинні відігравати в транспортному енергобалансі поряд із розробками у сфері водневих і електричних технологій.

Читайте також:
У Німеччині презентували завод із випуску магістральних тягачів Nikola Tre (відео)

Після цього Тарека Гельмі — представник партнера і лідер з енергетики Deloitte, відкрив дискусійний форум за участю директора з розвитку бізнесу з альтернативних двигунів IVECO Джандоменіко Фіоретті, Крістіана Хоеллінгера (Downstream LNG Europe Lead at Shell), Маттіаса Маеджа, директора з пропаганди МСАТ (Міжнародний союз автомобільного транспорту) і Крістофа Домке, старшого директора і керівника відділу чистої та розумної мобільності FTI Consulting.

Дебати розпочалися з обговорення тенденції зростання попиту на вантажівки з низькою емісією. Джандоменіко Фіоретті наголосив, що попит на вантажні автопоїзди з двигунами на скрапленому газі неухильно зростає, оскільки в 2015 році такі транспортні засоби стали нішевим продуктом, і на сьогодні вони становлять майже 4% від загального автопарку. Потім група обговорила переваги технології LNG і Bio-LNG, а також доступність біометану, який наразі становить в середньому 17% газу, який використовують на транспорті в Європейському Союзі, і, як очікується, стане широко доступним в найближчі роки.

Потім учасники дискусії обговорили аспекти регулювання, економіку газових вантажівок і технологічний розвиток. Потім учасники звернули свою увагу на розширення інфраструктури для подальшого збільшення виробництва біогазу в ролі ключового фактора, що сприяє досягненню чистого нульового рівня викидів CO2.

Обговорення в рамках дискусійної групи завершилося міркуваннями про важливість співпраці між різними екосистемними компаніями для забезпечення процесу декарбонізації транспорту і закликом до всіх зацікавлених сторін об’єднати зусилля на підтримку переходу на LNG і Bio-LNG.