X

IVECO займеться розвитком водневих вантажівок для Європи

Відомий виробник комерційних автомобілів IVECO і компанія Air Liquide – світовий лідер з паливних технологій підписали меморандум про співпрацю в розвитку водневої мобільності в Європі. Передусім це стосується магістральних вантажоперевезень. Air Liquide допоможе у сфері виробництва, зберігання і доставки водню на спеціальні заправні станції, а IVECO вийде на ринок із магістральними тягачами на паливних елементах.

Цей меморандум стане продовженням співпраці в іншому проекті — HyAMMED (Hydrogène à Aix-Marseille pour une Mobilité Ecologie et Durable), який ставить за мету декорбонізацію автомобільних вантажоперевезень в порту Марселя, що на півдні Франції. Тут передбачається запустити перший в Європі парк із 44-тонних автопоїздів, що працюють на водні. Вісім тягачів отримають можливість заправлятися від першої в Європі станції Fuel Cell високого тиску  продуктивністю — тонна водню на  день. Тут щодня зможуть виробляти до 20 дозаправок, що забезпечить тягачам запас ходу до 800 км. Введення в експлуатацію цієї станції заплановано вже на 2022 рік.

Nikola Tre

А стосовно водневих вантажівок, то не виключено, що ними стануть магістральні тягачі Nikola Tre. Нагадаємо, що ці машини спочатку були розроблені IVECO і компанією Nikola Motor для північноамериканського ринку, про що ми вже детально писали. У них використовується багато вузлів і агрегатів від серійних тягачів IVECO S-WAY. Ба більше, цієї осені було урочисто презентовано завод з їх виробництва, який розмістився в німецькому місті Ульм.

Читайте також:
IVECO виводить тягач S-Way на новий рівень економічності (відео)

Крім того, 17 грудня перший електричний тягач Nikola Tre з батарейним живленням (BEV) був поставлений покупцеві – каліфорнійській компанії Total Transportation Services Inc. Ця вантажівка має запас ходу до 560 км. А ось його майбутній водневий побратим (FCEV) зможе проїжджати без дозаправки вже до 800 км. Тут потрібно відзначити, що ще у вересні 2021 року Nikola і IVECO уклали угоду на поставку 25 акумуляторних електровантажівок у порт Гамбурга – машини повинні бути відвантажені протягом 2022 року.