X

Як Національному транспортному університету подарували ювілейний автомобіль

5 мая 2005 года корпорация «Богдан» поздравила Национальный транспортный университет с 60-летием и вручила подарок – 1000-й грузовик Forland, собранный в Черкассах

Ще навесні 2004 року в Україні почалися продажі легких вантажівок, виготовлених на китайському державному автозаводі корпорації Beiqi Futian. Вони поставлялися під брендами Foton, Forland, а також Phoenix. Остання, до речі, була назвою корпорації, яка відповідала за продаж цих машин на ринку Європи.

Збірку “Феніксів” компанія “Автосила” розпочала в Луцьку ще в червні 2004 року. А восени цього ж року в Черкасах, на виробничих потужностях ТОВ “Українська компанія Фотон” почали виготовляти великовузловим методом автомобілі Foton вантажопідйомністю 1,8 – 3,0 т.

Машини мали зайняти своє місце в ніші недорогих і економічних машин. До кінця року було випущено понад 200 автомобілів. А загалом на дорогах України на той момент працювало вже понад 500 вантажівок цієї марки.

Автомобіль, презентований Національному транспортному університету, моделі BJ 1046 був найлегшим в сімействі. Він мав вантажопідйомність 1,8 т. Рядна дизельна “четвірка” робочим об’ємом 2,54 л розвивала 62 к.с. і працювала в парі з 5-ступеневою КП. Максимальна швидкість, за даними виробника, становила 80 км/год, а оголошена витрата палива – 12 л на 100 км. Автомобіль був недорогим – в бортовій версії коштував 47 250 грн.

У виробничій програмі черкаського підприємства були і машини більшої вантажопідйомності — 2,5-тонна модель BJ 1049 і “тритонка” BJ 1043.

Варто сказати, що автомобілі цієї китайської гами могли оснащуватися різними типами кузовів, причому українського виробництва. Так, вітчизняна компанія Aluvan постачала їх ізотермічними кузовами-фургонами.

Крім того, з осені 2004 року було виготовлено на їх базі більше сотні автомобілів швидкої медичної допомоги. Причому на черкаському підприємстві “Богдан-Спецавтотехніка” вперше в Україні була реалізована ідея встановлення на автомобільному шасі спеціалізованого медичного фургона контейнерного типу — з кондиціонером, посиленим утепленням і зменшеним рівнем внутрішнього шуму.

У Черкасах на базі машин Foton випускали і автобуси, які отримали назву “Богдан” А-067. Машини мали 18 місць для сидіння, а всього могли вміщати до 32 пасажирів. Дизель робочим об’ємом 3,7 л розвивав 89 к.с. До липня 2005 року було виготовлено понад 80 таких машин.

Ще в 2005 році корпорація “Богдан” підписала угоду про великовузлове складання автомобілів японської марки ISUZU, і виробництво китайських автомобілів було згорнуто.

Читайте також:
Автобусы Богдан, о которых мало кто знает