X

Коли під емблемою Mini ховається зовсім інший автомобіль

Цей яскраво-червоного кольору компактний хетчбек, сфотографований кореспондентом «Автоцентру» на одній із вулиць столиці, привертає увагу кількома деталями. Почнемо з того, що ця малолітражка зовсім непроста, а «заряджена» модель Citroen AX GTi, що випускалася з 1992 року.

Зовні її легко відрізнити за розширювачами на передніх і задніх крилах. Однак головне приховано, звісно, під капотом. Це 1,4-літровий бензиновий агрегат із системою упорскування, що розвиває 94 к. с. та 117 Нм. З ним автомобіль спорядженою масою 795 кг набирає сотню з місця за 9,4 с і розганяється до 186 км/год.

Зауважимо, що «гарячі» Сitroen AX з’явилися ще 1987 року. Ці машини носили додатковий індекс GT і комплектувалися 1,4-літровим мотором з двокамерним карбюратором. При потужності 85 к. с. досить легкий автомобіль – спорядженою масою 820 кг розганявся від 0 до 100 км/год за 9,3 с і мав “максималку” 180 км/год. У 1991 році машини зазнала рестайлінгу – з’явилися безбарвні покажчики поворотів, а емблема перемістилася в центр капота.

До речі, про емблему. На поміченому у Києві Citroen AX GTi вона не має жодного відношення до цієї моделі, адже запозичена з автомобіля Mini. І це дуже символічно, оскільки Citroen свого часу з автомобілем AX GT/GTi увійшов до нового для себе сегменту ринку «заряджених» компактних хетчбеків, в якому був присутній й Mini.