X

Mercedes-Benz Intouro 2020 – секретний лайнер помічено на дорогах

В Турции папарацци cфотографировали на трассе прототип новейшего автобуса - Mercedes-Benz Intouro третьего поколения

Нинішнє, друге, покоління автобуса приміського і міжміського сполучення Mercedes-Benz Intouro представлено на ринку вже 14 років. Це доволі багато навіть для комерційних автомобілів, тому настав час заміни. На одній з трас у Туреччині було сфотографовано ймовірно Mercedes-Benz Intouro третього покоління. Машину везли на трейлері.

Нагадаємо, що автобуси першого покоління Mercedes-Benz Intouro (O560) турецького виробництва з’явилися в 1999 році і призначалися здебільшого для східних ринків в ролі дешевшої альтернативи моделі Integro. Наприкінці 2006 року дебютувала модель другого покоління, що відрізнялася більш незграбним дизайном. Зрештою, завдяки нижчій ціні, цей автобус фактично витіснив з ринку Західної Європи престижніший Integro.

Згідно зі шпигунськими фотографіями, опублікованими турецьким журналом Magazin Ulasim, одна з головних змін в автобусі – наявність третьої осі. Зазначимо до цього тривісники були в модельному ряду Integro – у версії L. А стосовно Intouro, то наймісткіша модифікація на сьогоднішні – двовісна, завдовжки 13,32 м, з салоном на 65 місць.

Носова частина і корма нового автобуса надійно приховані під камуфляжем. Тому важко розібрати, які ж фари тут встановлено – від автобусів Сitarо, або можливо Tourismo/Travego (взяті у вантажівки Mercedes-Benz Actros). Якщо говорити про задню маску, то тут проглядається V-подібне заднє скло. А от ліхтарі, на радість, залишили без прикриття – як і передбачалося тепер LED, як на інших новітніх автобусах Mercedes-Benz.

Повітрозабірники моторного відсіку розташовані трохи вище, що робить  корму схожою на міську модель Сitaro. Однак загалом пропорції кузова, так само, як і віконні прорізи, свідчать про те, що можливо це буде просто рестайлінг моделі.

Наразі Intouro доступний у трьох версіях довжини, з 6-циліндровим 7,7-літровим турбодизелем OM 936 потужністю від 299 до 354 к.с. Стандартно встановлюється механічна, 6-ступінчаста коробка передач Mercedes-Benz GO 110, а в ролі опції – автоматична ZF EcoLife.

Найімовірніше, такий розклад і залишиться. З чуток, крім нової, тривісної версії (на фото), будуть також пропонуватися і двовісні – завдовжки 12 і 13 м. Однак з упевненістю можна сказати, що цю машину , як і раніше, випускатимуть на турецькому заводі Mercedes-Benz.

Спочатку презентація Mercedes-Benz Intouro була запланована на нинішнє літо, проте у зв’язку з епідемією коронавірусу її, можливо, буде перенесено на кінець 2020 року.