X

Нова Mazda MX-5 RF пішла на конвеєр

Компания Mazda начала серийное производство новой модели Mazda MX-5 RF со складной жесткой крышей на своем предприятии Ujina Plant No.1 в Хиросиме.

В Японії стартувало серійне виробництво нової Mazda MX-5 RF на підприємстві Ujina Plant No.1 в Хіросімі. Звідси автомобілі вирушать в дилерські центри компанії в Європі та Північній Америці. Продаж новинки розпочнеться на початку майбутнього року. В Японії MX-5 RF з’явиться у продажу до кінця цього року.

Покупці Mazda MX-5 RF зможуть придбати новинку як з 1,5-літровим мотором потужністю 141 к.с., так і в потужнішій дволітровій версії (182 к.с.). З ними в парі працюють 6-ступінчасті коробки передач – «механіка» або «автомат». Підвіска і рульове керування були переналаштовані для забезпечення максимального комфорту.

На відміну від колишньої версії з жорстким складаним дахом, новинка фактично є таргою

Дах Mazda MX-5 RF було спроектовано заново, в результаті чого автомобіль став на 5 мм вищим (1240 мм). Інші розміри моделі не змінилися. Цікаво, що на відміну від колишньої версії з жорстким складаним дахом, новинка фактично є таргою. Щоб максимально зменшити шуми під час руху з піднятим верхом, конструктори забезпечили передню і середню секції даху спеціальною шумопоглинальною оббивкою, а також доопрацювали звукоізоляцію задніх арок.

Ще одним нововведенням стане поява у асортименті кольорів купе-кабріолета стильного темно-сірого відтінку Machine Grey, який вже використовується на новому кросовері CX-9. Від звичайних аналогів лакофарбове покриття відрізняється унікальною технологією Takuminuri, що дає змогу створювати яскраві насичені фарби. Це покриття має три шари: колір основи, відбивальний шар із металізованими частинками і прозорий шар. Дах складається з трьох секцій та скла. Його може бути забарвлено і в чорний колір, і в колір кузова.

Ще одним нововведенням стане поява у асортименті кольорів купе-кабріолета стильного темно-сірого відтінку Machine Grey

Ще одним нововведенням стане поява у асортименті кольорів купе-кабріолета стильного темно-сірого відтінку Machine Grey.

У комбінації приладів з’явився 4,6-дюймовий екран, що показує анімацію складання і розкладання даху. Кнопка трансформації розмістилася на центральній консолі під рукоятками кліматичної системи. Механізм трансформації даху активується на швидкості до 10 км/год. Творці новинки повідомляють, що розмір багажного відділення порівняно з версією з тканинним тентом не змінився і становить 130 літрів.

Нагадаємо, що 22 квітня нинішнього року компанія Mazda відзначила випуск мільйонного екземпляра Mazda MX-5. За історію свого існування родстер отримав близько 280 різних призів і нагород у всьому світі. Серед них престижні титули 2016 World Car of the Year і 2016 World Car Design of the Year, яких удостоєно нинішнє четверте покоління моделі MX-5.

Механізм трансформації даху активується на швидкості до 10 км/год