X

Нове покоління вантажних автомобілів від МАN Тruck and Bus

Компания МАN Тruck and Bus впервые за 20 лет представляет полностью новое поколение грузовых автомобилей, которое последовательно ориентируется на меняющиеся требования транспортной отрасли и устанавливает новые стандарты – в том числе c cиcтем помощи для водителя и цифровых сетей

Таким чином, нове покоління вантажних автомобілів являє собою розвиток МАN Тruck and Bus  від виробника транспортних засобів до постачальника інтелектуальних та стійких транспортних рішень. З економією палива у вісім відсотків, нове покоління вантажних автомобілів досягає значних скорочень викидів CO2.

Нещодавно розроблена система допомоги при поворо-ті дозволяє запобігти серйозним аваріям у міському руху – за чотири роки до введення передбаченого законодавст-вом. Система допомоги при зміні смуги руху також попере-джає водія транспортних засобів на сусідніх смугах.

МАН з самого початку залучає клієнтів та водіїв до процесу розро-бки нового покоління вантажівки, щоб їхні вимоги могли по-слідовно зробити свій внесок до створення нового автомо-біля.

«Ми робимо бізнес наших клієнтів простішим, ефективнішим і тим самим більш успішним. Спрощення бізнесу – це наше гасло, наша обіцянка. Нове покоління вантажних автомобілів МАН дозволяє нам досягти цього більш всебічно, ніж будь-коли рані-ше».
Йоахім Дреес, голова ради директорів МАН Трак енд Бас

Нове покоління вантажних автомобілів йде слідами легендарної серії. MAN TGA, представлений у 2000 році, був важливим для будівництва вантажних автомобілів. Нове покоління вантажних автомобілів МАН не тільки слідує цьому прикладу, але й забезпечує новий рівень ком-форту, безпеки, ефективності, надійності, сервісу, а також можливості підключення та діджиталізації.

«Спрощення бізнесу» – мінлива транспортна галузь

Сьогодні вимоги у всіх сферах транспортної галузі є різноманітнішими та складнішими, ніж будь-коли – прогнози на майбутнє вказують на те, що фундаментальна трансформація галузі проходить на «повній швидкості». Це несе великі проблеми – обсяг транспорту лише в ЄС пови-нен збільшитися ще на 40 відсотків у найближчі 20 років. У той же час, суворі нормативно-правові норми мають на меті зменшити викиди CO2 на 15 відсотків до 2025 року (з додатковим зменшенням на 30 відсотків до 2030 року).

Що ще гірше, так це зріст дефіциту водіїв. Згідно з по-точною статистикою, в Німеччині буде бракувати близько 150 000 кваліфікованих професійних водіїв лише в найближчі два роки. Крім того, все більш повна всеохоплююча діджиталізація у всіх логістичних процесах встановлює швидкі темпи для транспортних компаній.

«Наші клієнти очікують, що ми дамо їм відповіді на ці питання, і це правильно», – резюмує Йоахім Дреес, голова ради директорів МАН. «Заради них нам потрібно бути на крок попереду цих змін з усіма їх прямими та непрямими наслідками. Це величезне, але в той же час надзвичайно захоплююче завдання – це означає, що як виробник своєї продукції нам потрібно думати в інших, нових вимірах. Що ми й робимо з нашим новим поколінням вантажних автомобілів».

Ось чому нове покоління вантажних автомобілів МАН пропонує все, що клієнти та водії завжди цінували та очікували від своїх автомобілів МАН – і навіть більше. Воно об’єднує перевірені достоїнства з розроб-ками, повністю орієнтованими на майбутнє, щоб зняти тягар з експе-диторів та водіїв та полегшити їх щоденну роботу, незважаючи на все складніші рамкові умови. Роблячи так, МАН зосереджується на чоти-рьох основних аспектах: водія на робочому місці, ефективності транс-портного засобу та його надійного використання, а також міцному та компетентному партнерстві для клієнтів.

«Відмінно підходить для водія» – водій понад усе
Щоб оптимізувати робоче місце у вантажівці та відрегулювати його так, щоб воно краще відповідало щоденним потребам водія, їх продук-тивність та мотивацію потрібно ставити на перший план. Зрештою, вирішальними складовими для економічного успіху транспортної ком-панії є відданість та задоволення водіїв.

Ось чому нове покоління вантажних автомобілів МАН встановлює стандарти щодо зручності кори-стування, оптимальної ергономіки, експлуатації, яка є більш інтуїтивно зрозумілою та надійною, мережі з цифровими пристроями та додатка-ми та, що не менш важливо, оптимального простору, продуманої кон-цепції зберігання та ідеального комфорту для сну – все це спрямовано на потреби, які визначалися на основі досвіду.

Це тому, що МАН постійно включав досвід та відгуки водіїв та підприємців протягом усього процесу розробки. Сучасні системи допомоги, такі як нещодавно роз-роблена система допомоги при повороті, помічник в питаннях пробок на дорогах, а також допомога при зміні смуги руху допомагають змен-шити навантаження на водія та забезпечити підвищення безпеки в дорожньому русі.

«Велика ефективність та економічність»
Діапазон двигунів Euro 6d, який був представлений ще у 2019 році, реалізує свій повний потенціал ефективності з новим поколінням ав-томобілів МАН. Ідеальна взаємодія вузлів з додатковими, нещодавно розробленими приводами зменшення споживання та програмними компонентами надає майбутнім автомобілям високий рівень ефектив-ності. Таким чином, нове покоління вантажівок МАН економить до во-сьми відсотків пального порівняно з попередньою версією Euro 6c у класичних транспортних засобах на великі відстані, і таким чином до-сягається чітке зниження рівню викидів CO2.

Вдосконалена аеродинаміка нового дизайну автомобіля також грає свою роль у цьому скороченні. Крім того, МАН пропонує додаткові спрямовані та орієнтовані на практику варіанти навчання та інструкта-жу з цифровими додатками, щоб навчити водіїв ще більш ефективним методам водіння.

Комплексні вдосконалення компонентів, а також у сфері технічного обслуговування та сервісу скорочують витрати на термін служби. Так само, нове покоління вантажних автомобілів МАН пропонує значні пе-реваги номінального навантаження для чутливих до ваги секторів за-стосування.

«Оптимізований час роботи» – максимальна доступність протягом усього терміну служби
Наскільки «хороша» вантажівка під час її використання багато в чому залежить від того, наскільки ефективно та легко вона виконує своє транспортне завдання. Тут важливим параметром є надійність. МАН намагається зробити перевірене ще кращим з новим поколінням ван-тажних автомобілів, щоб також забезпечити в майбутньому давню якість продукції (що неодноразово підтверджується у звіті TÜV). Візь-мемо для прикладу нещодавно розроблену, спрощену, потужну та нову архітектуру електроніки, яка значно покращить та розширить фу-нкціональність вантажних автомобілів.

Крім того, всебічно розвинена, діджиталізована система управління технічним обслуговуванням зменшує експлуатаційні витрати та за-безпечує максимальну доступність нових автомобілів MAN TG. Уп-равління парком та водіями підтримуються завдяки численним циф-ровим функціоналам та сервісам.

«Сильний партнер» – компетентне та персональне партнерство
Одночасно з новим поколінням вантажних автомобілів, МАН предста-вляє нову систему консультацій та пропозицій, повністю орієнтовану на потреби замовника. Вона відповідає логіці продукції, яка послідовно орієнтована на профіль використання. Це дозволяє збирати нові ван-тажівки MAN TGX, TGS, TGM або TGL, які точно відповідають транс-портним задачам, з використанням всебічно настроюваних і гнучких параметрів конфігурації.

Сюди входять індивідуально узгоджені пос-луги з технічного обслуговування, фінансування та цифрових послуг, які роблять вантажівку цілісним комплексним транспортним рішенням – все це з одного джерела, з компетентними персональними партне-рами. Крім того, МАН Індивідуал пропонує широкий спектр покращен-ня транспортного засобу та виготовлення специфічних для замовника адаптацій.

Від замовника до продукції
Гасло нового покоління вантажних автомобілів МАН «Просто моя ван-тажівка» – це не просто гасло, а вагомий фундамент для розвитку – щоб дізнатися з перших рук, як ідеальне робоче місце та площа в ван-тажівці повинні бути розроблені – розробники МАН тестували прототи-пні рішення з понад 700 водіями (у тому числі під час відвідувань зу-пинок вантажних автомобілів та СТО). Відгуки професіоналів та їхні особисті побажання були враховані безпосередньо в новій серії.

 

Крім того, МАН запросив до Мюнхена 300 національних та міжнарод-них клієнтів із 16 країн, щоб визначити з ними на зустрічах найважли-віші вимоги до нового транспортного засобу. Розробники порівнювали цей різноманітний внесок із відгуками водіїв та втілювали отримані основні ідеї у численні інноваційні особливості нового покоління ван-тажівок МАН.
У той же час, МАН постійно розвиває продуктивність у своїх сферах продажів та після продажів. На основі понад 50 000 особистих опиту-вань клієнтів на рік були створені нові послуги та продукти, які допо-магають клієнту оптимально використовувати свої нові MAN TGX, TGS, TGM або TGL.

Всебічні вдосконалення в процесі виробництва та продажу
Нове покоління вантажних автомобілів МАН передбачає не лише но-вий продукт для МАН; воно також передбачає всебічні вдосконалення виробництва та продажу.
Для того, щоб серійне виробництво нового покоління вантажних авто-мобілів МАН було готове до запуску та мало можливість одночасно пропонувати попередні моделі під час перехідного етапу до кінця 2020 року, МАН інвестувала близько 100 мільйонів євро лише на мюнхен-ському заводі. Там виробляється до 500 кабін із широкого асортимен-ту нового покоління вантажних автомобілів МАН та попередньої серії TG.

Додаткові інвестиції у розмірі 85 мільйонів євро пішли в новий цех фа-рбування кабіни головного заводу, який тепер може без проблем за-безпечити збільшення виробництва конструкції кабіни. Це один з най-сучасніших та екологічно чистих заводів у Європі та ще один крок на шляху до «зеленої фабрики», яку МАН хоче створити.

На заводі в м. Штайр, Австрія, де продовжують згортати виробничу лінію серії TGL і TGM, також був введений в дію новий та передовий цех фарбування. Всі пластикові деталі кріплення для всієї виробничої мережі МАН в майбутньому будуть ексклюзивно вироблені там.

Поряд із виробництвом, МАН також реструктурував свій процес про-позиції із запуском нового покоління вантажних автомобілів. В центрі цього лежить принципова зміна методу логіки продукту, що проявля-ється в нових процесах та інструментах конфігурації. Створюючи про-позицію, основна думка тут – поставити на перший план індивідуальне транспортне завдання замовника. Це призводить до того, що порт-фель більш тісно узгоджується з ринком та замовниками, із повністю інтегрованим асортиментом вантажних автомобілів, післяпродажних послуг, фінансових та цифрових послуг. Таким чином, процес конфі-гурації та пропозиції не просто набагато швидший, але й забезпечує високий рівень гнучкості при складанні ідеального інструменту для транспортного завдання замовника.

Нове покоління вантажних автомобілів МАН – проект у цифрах
Представлення нового покоління вантажних автомобілів МАН – це наймасштабніший проект від компанії за 20 років:
У рамках проекту було витрачено 12 000 000 робочих годин
4 000 000 пробних кілометрів проїхали до запуску в виробництво
2 800 000 рядків програмного коду
167 000 робочих годин були затрачені на розробку нового дизайну автомобіля
Близько 22 000 нових елементів було інтегровано у всі відділи
3 000 кольорів кабіни доступні в стандартній комплектації
2 100 співробітників МАН безпосередньо брали участь у проекті
Для нового покоління вантажівок MAN доступні 8 розмірів кабін
До 8 відсотків економії споживання палива
4 серії: MAN TGX, TGS, TGM або TGL
1 команда: 36 000 співробітників МАН Трак енд Бас