X

Opel Olympia Rekord у Києві: сьогодні та 60 років тому

На вітчизняних дорогах можна зустріти автомобілі Opel найрізноманітніших поколінь, у тому числі і справжні раритети, виготовлені кілька десятиліть тому.

Показана Opel Olympia Rekord P1 1957-го модельного року – учасник багатьох ретрослетів, включаючи найбільший технічний фестиваль Old Car Land, має 2-дверний кузов типу седан (за німецькою термінологією 2-turige Limosine).

Ця модель також випускалася і у вигляді 4-дверного седана, а також 3-дверного універсала (Caravan). Кузов Opel Olympia Rekord P1 був понтонного типу і відрізнявся модним на той час американізованим дизайном – з гнутим панорамним склом.

Автомобілі цього сімейства оснащувалися бензиновим 4-циліндровим двигуном потужністю 45 к. с. (При робочому об’ємі 1,5 л), або 55 к. с. (1,7 л). Коробка передач була механічна, триступенева, повністю синхронізована. А з 1958 року пропонувалась також автоматична трансмісія з подвійним зчепленням – Olymat.

Максимальна швидкість у 1,5-літровій моделі становила 125 км/год, а потужніша – 132 км/год. Витрата палива була відповідно 8,6 та 8,9 л на 100 км.

Загалом у 1957-1960 р.р. було вироблено 855749 машин Opel Olympia Rekord P1.

Цікаво, що наприкінці 50-х – початку 60-х рр. ХХ ст. минулого століття подібну модель можна було неодноразово зустріти на вулицях Києва. Справа в тому, що тоді, після відкриття «залізної завіси», до нашої країни попрямували полчища автомобілістів із Заходу. Серед цих машин було чимало й популярних у Європі автомобілів Opel, різних моделей та років випуску.

Наводимо два знімки Opel Olympia Rekord P1 1957 модельного року, зроблених на той час Леонідом Гоголєвим.

Дводверний седан Opel Olympia Rekord P1 у дворі готелю «Інтурист» на теперешній вулиці Богдана Хмельницкого.

Тридверний універсал Opel Olympia Rekord Caravan на розі бульвара Тараса Шевченка та вулиці Пірогова.

Читайте також:
Легендарний автомобіль Simca Aronde на вулицях Києва (фото)