X

Партнер кампанії нового Lexus LC – Марк Ронсон

Lexus объявил о творческом сотрудничестве с Марком Ронсоном (Mark Ronson), музыкальным продюсером и обладателем многих музыкальных премий.

Він працюватиме над промо Lexus LC, вперше презентованного в березні цього року в Києві у рамках європейського турне LC on Tour. Новий автомобіль – це флагманське купе Lexus, яке відкриває нову еру для преміум-бренда кампанією під влучною назвою Make Your Mark («Зроби свій внесок»).

Співпраця з Марком Ронсоном продовжує концепцію Lexus, яка поєднує музику, мистецтво та технології. Це бачення було вперше втілене у 2015 році в кампанії The Life RX («Життя RX») за участі актора Джуда Лоу (Jude Law). Тоді запрошені на презентацію гості стали головними героями інтерактивного шоу, відчувши себе кінозірками.

У рамках кампанії Make Your Mark протягом наступних шести місяців клієнти та шанувальники матимуть шанс отримати доступ до захопливого контенту, який викликає незабутні емоції.

«Я люблю співпрацювати з партнерами, котрі інноваційно розвивають і докорінно змінюють галузь, в якій працюють, і не важливо, чи це молоді митці, чи усталений новатор, як Lexus. Коли я дізнався про концепцію кампанії та побачив новий LC, який розширює кордони бренда, я «загорівся». Музика має неймовірну здатність викликати емоції, і я вважаю, що це є запорукою будь-якого вдалого масштабного перформансу», – говорить Марк Ронсон.

Дизайн нового купе LC залишається подібним до концепта LF-LC, що робить обидва авто переможцями премії Eyes On Design. LC є втіленням нової концепції розробки автомобілів, яку нині розвиває компанія Lexus. Її ідея – тісна співпраця дизайнерів та інженерів задля створення приголомшливих автомобілів, які перевершують усі очікування.

Коментуючи партнерство Lexus і Марка Ронсона, Ален Уйттенхофен (Alain Uyttenhoven), директор Lexus Europe, зазначив: «Марк Ронсон є знаковим музичним продюсером, який долучився до створення декількох найбільших хітів десятиліття, і ми не знаємо кращого співавтора для кампанії Make Your Mark. Lexus LC символізує початок нового етапу розвитку Lexus, який має на меті тіснішу синергію інженерії та дизайну. Не думаю, що хтось зможе успішніше співпрацювати з нами, ніж Марк – людина, яка зробила значний внесок у світ музики своїми неймовірними живими шоу та відомими колабораціями».

Щоб дізнатися більше про кампанію Make Your Mark і бути в курсі пов’язаних із нею проектів, відвідайте сайт http://www.lexus.ua/lexus-today/make-your-mark/.