Porsche на автосалоні у Лос-Анджелесі
США залишаються найбільшим ринком збуту для Porsche. За 10 місяців цього року Porsche AG реалізувала 28 226 автомобілів у даному регіоні, з яких 9 764 екземплярів – Boxster, Cayman та 911. У порівнянні з відповідним періодом минулого року обсяги продажу зросли на 13%. Лише в жовтні власникам було передано 3 211 нових Porsche, що на 41% більше, ніж роком раніше.
Світова прем’єра компактного спортивного автомобіля на автосалоні у Лос-Анджелесі стане додатковим імпульсом для позитивної динаміки продажу. Porsche вперше продемонструє новий автомобіль міжнародним ЗМІ під час прес-конференції 28 листопада о 12:05. Також на американському ринку дебютує 911 Carrera 4, який легко відрізнити завдяки більш широкій задній частині кузова та традиційній смузі між задніми ліхтарями. Типові налаштування повного привода з акцентом на задні колеса гарантують максимум задоволення від керування 911 даного покоління незалежно від дорожнього покриття та погодних умов. Завдяки представленню двох нових спорткарів в Сполучених Штатах Porsche створює передумови для подальшого успіху на найбільшому для бренду ринку.