Передсерійний Mercedes-Benz eActros 600 випробували у зимових умовах
Електричний магістральний тягач Mercedes-Benz eActros 600 нещодавно випробували у непростих зимових умовах. Німецька компанія Autobahn GmbH, яка займається обслуговуванням доріг, вивела машину на ділянку траси А2 між містами Хаммом та Білефельдом.
Тягач експлуатувався з незвичайним напівпричепом-цистерною фірми Epoke, який наносив протиожеледний реагент – соля-водяну суміш на проїжджу частину. Швидкість автопоїзда досягала 80 км/год, а ширина обробки – 12 м. При цьому механізм подачі реагенту здійснювався автономною установкою через колеса напівпричепа за допомогою дистанційного керування.
Зазначимо, що сідловий тягач Mercedes-Benz eActros 600 дебютував у жовтні 2023 року, а його серійне виробництво заплановано на кінець 2024-го. Сьогодні машина проходить ходові випробування у низці великих компаній. Завдяки акумуляторам ємністю 600 кВт.год та електричної осі власної розробки тягач у складі 40-тонного автопоїзда може проїхати без проміжної зарядки до 500 км.
Кількість викидів СО2 багато в чому залежить від складу електроенергії, яка використовується для заряджання батарей. За нинішнього європейського енергетичного балансу експлуатація такого тягача знижує викиди СО2 на 40% порівняно з дизельним. А у разі використання повністю відновлюваних джерел енергії цей показник може досягти 80%. Таким чином, протягом життєвого циклу – 10 років Mercedes-Benz eActros 600 вбереже атмосферу від 370 або 775 т СО2 відповідно.