X

Мандрівка Lexus YET Experience

Бренд организовал мини-путешествие под названием Lexus YET Experience. Оно стало увлекательным странствием по миру Lexus, его видения и ценностей с фокусом на значении и влиянии философии YET («И в то же время») на все, над чем работают профессионалы Lexus.

Понад десять років Lexus є важливим учасником Міланського тижня дизайну. Щороку бренд запрошує журналістів із авторитетних європейських видань побачити арт-інсталяції, які створюють найвідоміші художники за підтримки Lexus, і насолодитися найважливішою міжнародною подією у галузі дизайну. Цього року Lexus вирішив запропонувати гостям дещо більше, ніж звичайний прес-тур. Визначним стало бажання глибше познайомити журналістів із витоками філософії бренда, подарувавши незабутні враження від занурення у світ Lexus.

Lexus на Міланському тижні дизайну

Ідеальним місцем для такої подорожі став Мілан. Це італійське місто є визнаним глобальним центром інновацій і традицій у дизайні, довершеної майстерності у ремісництві та бездоганного стилю. Кожен аспект поїздки був пов’язаний із відкриттям філософії бренда, новим прочитанням його цінностей.

Мандрівка у світ Lexus розпочалася з візиту до La Triennale Milano, відомого музею сучасного мистецтва і дизайну, розташованого в чудовому парку Семпіоне. Там розмістилася експозиція Lexus Yet і нова інсталяція, створена у співпраці з архітектором, дизайнером і професором Нері Оксман (Neri Oxman) та її командою з Media Lab Массачусетського технологічного інституту в США. Експозиція також включала роботи 12 фіналістів конкурсу Lexus Design Award 2017.

Захопливе водіння на трасі La Pista

Наступний ранок був присвячений одному з фундаментальних принципів Lexus ‒ захопливій продуктивності. Гості змогли на власному досвіді відчути виняткову ефективність і насолодитися кермуванням автомобілями Lexus модифікації F, купе RC F і седаном GS F, на знаменитій трасі в містечку Арезе. Аби продемонструвати, на що здатні ці авто, професійні водії провезли гостей колами траси на неймовірній швидкості. А пізніше, щоб відчути все на власному досвіді, гості сіли за кермо і спробували себе у ролі гонщиків.

Перед пригодою журналістам розповіли, що Lexus прагне подарувати їм такі враження, від яких їхнє серце битиметься з частотою 120 ударів на хвилину. Всім учасникам наділи спеціальні браслети для вимірювання пульсу. За ним слідкували за допомогою спеціального монітора, на якому було видно, як змінювалося серцебиття з кожним подоланим колом. А неймовірні реакції гостей на все, що з ними відбувалося, фільмували відеокамери GoPro, розміщені в салоні.

Також на території La Pista бренд підготував презентацію свого нового флагманського седана Lexus LS, котрий вийде на ринок у другій половині цього року.

Вшанування майстерності з Missoni

Гості Lexus прибули на фабрику Missoni – всесвітньо відомого італійського будинку моди. На перший погляд здається, що виробництво преміальних автомобілів і виготовлення елітного трикотажу – недотичні сфери, але насправді Lexus і Missoni об’єднує розуміння цінності традиційних вмінь. Тут журналістам провели екскурсію, під час якої вони на власні очі побачили, яких вершин майстерності може сягати ремісництво. Так само, як і майстри такумі в Lexus, дизайнери Missoni є справжніми професіоналами своєї справи. Їм вдалося революціонізувати традиційний трикотаж своїм авангардним художнім мисленням і зробити барвисті звивисті візерунки Missoni впізнаваними в усьому світі.

Журналісти зустрілися із членами родини Міссоні, які розповіли чимало цікавого про багату історію прикладних ремесел, які досконало опанували майстри Missoni. Переходячи від зали до зали, журналісти побачили всі процеси виробництва – від розробки орнаментів до плетіння готового одягу, високо оцінивши першокласний рівень процесів.

Технології Lexus і кіно

Увечері Lexus запросив гостей до флагманського шоу-руму всесвітньо відомого виробника меблів Baxter. Він розмістився у самому центрі Мілана, в історичній будівлі, що колись була одним із найпопулярніших кінотеатрів. Нині вона перетворена на надсучасний магазин, в якому представлені меблі та предмети інтер’єру, що визначають сьогодення. На час Міланського тижня дизайну цей простір перетворився на «зачарований ліс», де гості насолоджувалися традиційною японською гостинністю омотенаші та вечерею для справжніх гурманів.

Журналісти також познайомилися з проектами, які пов’язують Lexus зі світом кіно. Це насамперед футуристичний космічний корабель SKYJET, що був створений у співпраці зі студією EuropaCorp для науково-фантастичного блокбастеру Люка Бессона «Валеріан і місто тисячі планет», прем’єра якого запланована на липень 2017 року.

Лоран Бузіж (Laurent Bouzige), керівник групи дизайн-центру Lexus ED2, яка працювала над проектом, відповів на всі запитання журналістів щодо створення Lexus SKYJET. Бренд застосовує технологічне мислення майбутнього у всіх своїх продуктах, теперішніх і тих, що плануються, вивчаючи новітні розробки у галузі штучного інтелекту та HMI-дизайну – інтерфейсів для спілкування між людиною та машиною. Гості могли добре роздивитися модель SKYJET і її стилістичні знахідки, що повною мірою демонструють надсучасну дизайнерську мову бренда Lexus.

Ще один проект, що пов’язує бренд із кінематографом, – міжнародний конкурс короткометражних фільмів Lexus Short Films. Це щорічний проект, започаткований у 2013 році у співпраці з кіностудією The Weinstein Company як платформа для пошуку і розвитку молодих кінематографістів. На третій конкурс, який нещодавно завершився, було подано 4 400 заявок, серед яких обрано 4 переможців. Журналісти стали гостями прем’єрних показів двох із них – фільмів «Країна затамувала подих» (A Nation Holds its Breath) і «Гра» (Game).

Цей матеріал підготовлено за даними сайту https://www.lexus.eu/